    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zjazd z ronda z wewnętrznego pasa (pierwszeństwo)
    Date: Thu, 9 Mar 2023 10:05:50 +0100
    <tu6vn8$2q1$2$Cav@news.chmurka.net>
    <lu3o0de5lblg$.1xzh9pndvsdyo.dlg@40tude.net>
    <tu77qr$2q2$3$Cav@news.chmurka.net>
    <1e05xzwrsil4c.6cpwbk9tlnxh$.dlg@40tude.net>
    <tu7dkj$2q2$4$Cav@news.chmurka.net>
    <12uf8knu1ygk8.1tcaethpf1uzg$.dlg@40tude.net>
    <tu7i0b$dom$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1p4qeyz41idhm$.3t9fwhgk3zwz.dlg@40tude.net>
    <tu7qm3$kce$1$Cav@news.chmurka.net>
    <fuypnc3xofqw$.h0vlr2grwyop$.dlg@40tude.net>
    <tubsq8$1tq$1$Cav@news.chmurka.net>

    On Thu, 9 Mar 2023 07:02:49 +0100, Cavallino wrote:

    > Te właściwe.
    > Na tym polega nieogarnianie, że głupawka uniemożliwia zorientowanie się,
    > które są właściwe.

    Ładna mi glupawka - widze skosne linie na moim pasie, i skad mam
    wiedziec, ze one są moje?

    Dobrze pisali - rondo, ktore wymaga szkolenia przed przejechaniem.

    > i?

    I nie wiadomo gdzie te pasy.

    > Dokładnie.

    > i?

    No i kto zmienia pas, ten ustepuje pierwszenstwa. A tu sie pasy
    krzyzują.

    > Zawsze będą, gdy będą skrzyżowania na jednym poziomie.

    Przy swiatlach, to trzeba czerwone zlekcewazyc.
    Zdarza sie.

    J.