    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zjazd z ronda z wewnętrznego pasa (pierwszeństwo)
    Date: Sun, 5 Mar 2023 21:40:03 +0100
    <X...@1...0.0.1> <1...@m...org>
    <64014b9f$0$9609$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <64021e63$0$9598$65785112@news.neostrada.pl> <h...@m...org>
    <64026b05$0$9608$65785112@news.neostrada.pl>
    <6402e8eb$0$9592$65785112@news.neostrada.pl>
    <64031748$0$9609$65785112@news.neostrada.pl>
    <64040821$0$9610$65785112@news.neostrada.pl>
    <64047670$0$19609$65785112@news.neostrada.pl>

    Sun, 5 Mar 2023 12:01:05 +0100, nadir

    > Błąd. Znak C-12 nakazuje ruch okrężny, więc każde opuszczenie ronda
    > należy sygnalizować,

    Jprdle. Weź przeczytaj definicję tego znaku i przestań dorabiać co ci się
    wydaje. Znak C-12 nakazuje ruch wokół wyspy w kierunku wskazanym na tym
    znaku (czyli po prawej stronie wyspy, "kręcąc" się w lewo, czyli wymuszając
    bezkolizyjny skręt w lewo). Nic więcej. Gdzieś ty tam wyczytał że ta
    definicja nakazuje użycie kierunkowskazów przy zjeździe weź mi pokaż, bo
    chcę uwierzyć że śnię. Ale wcześniej sięgnij może do wspomnianego już
    parokrotnie KW, bo tam to jest wprost napisane odnośnie SORO (pomijając
    oczywiście sygnalizację przy zmianach kierunku co jest znamienne), a potem
    znajdź analogiczny przepis w PORD i przedstaw. Póki co, jak to mawia jeden
    internetowy cwaniak, pierdolić sobie możesz nadal.

    > a że raz pasy/jezdnia biegną prosto, innym razem po
    > skosie/okręgu, to jest drugorzędna sprawa.

    No właśnie, tylko oczywiście zabrałeś się do tematu od dupy strony i ci
    znowu głupoty powychodziły.

    --
    Pozdor
    Myjk