  • Data: 2023-03-05 22:26:54
    Temat: Re: zjazd z ronda z wewnętrznego pasa (pierwszeństwo)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 5 Mar 2023 22:02:53 +0100, nadir

    > Już pomijać fakt, że nie rozumiesz przepisów, to jest kupa informacji na
    > ten temat. To już nawet nie jest ignorancja, tylko zwykła tępota.
    >
    > https://moto.pl/MotoPL/7,88389,25756840,kierunkowska
    z-na-rondzie-wlaczac-czy-nie-jest-kolejny-wyrok.html
    > https://motoryzacja.interia.pl/przepisy-drogowe/news
    -czy-wlaczac-kierunkowskaz-na-rondzie-szkoly-sa-rozn
    e-ale-tyl,nId,6558653
    > https://moto.trojmiasto.pl/Kierowcy-zapominaja-o-kie
    runkowskazie-na-rondzie-n153035.html
    > https://www.autocentrum.pl/publikacje/porady/kierunk
    owskaz-na-rondzie-przed-wjazdem-i-na-zjezdzie-poradn
    ik/

    Istotnie, masz rację to jest KUPA informacji. Nieśmiało chciałem tylko
    zauważyć, że nie ma w polskim prawie precedensu, więc następny wyrok może
    być odwrotny. Biorąc jednak pod uwagę żę większość społeczeństwa to jednak
    rondoprostowacze, prawdopodobieństwo iż wyrok będzie odmienny jest
    wątpliwe, ale jednak niewykluczone. Ergo, możesz tę KUPĘ już zabrać.

    --
    Pozdor
    Myjk