  • Data: 2023-03-05 21:16:30
    Temat: Re: zjazd z ronda z wewnętrznego pasa (pierwszeństwo)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 3 Mar 2023 22:47:49 +0100, Akarm

    > Przypomnę tylko mały fragment czyjejś wypowiedzi:
    > Kto to napisał? :D

    Wiem co kto napisał i wiem też że to ty
    się obsrałeś ze swoją "genialną" analogią.

    > Zapomniałeś, kto napisał, że nie ma przepisu nakazującego sygnalizować
    > zamiar opuszczenia skrzyżowania? :D
    > Ja tylko zwróciłem uwagę, że brakuje jeszcze kilku innych nakazów.

    Ale to nie ja na podstawie "zapalającego się światła stopu" buduję sobie
    przepisy, tylko wy, rondoprostowacze.

    > Jest.
    > Albowiem tak już jest, że kiedy zmienia się pas ruchu, to należy ten
    > zamiar zawczasu sygnalizować. Wiem, nie wszyscy używaja kierunkowskazów,
    > nie wszyscy uważają, że należy sygnalizować zamiar zmiany kierunku jazdy.

    Szczególnie że tego pasa nie zmieniasz i dwa akapity dalej nawet sam to
    stwierdzasz. Bueheheh.

    > Dla tępaków zawsze przejazd przez każde skrzyżowanie może stanowić
    > problem nie do rozwiązania.

    Nie bądź dla siebie taki surowy. Nieumiejętność jazdy to nie grzech, ale
    jednak wstyd. Zresztą to nie pierwszy raz jak udowadniasz że zielonego
    pojęcia o przepisach nie masz. Niedawno utykałeś że nie ma w przepisach iż
    trzeba ustąpić pieszemu zbliżającemu się do przejścia...

    > I to taki problem, że aż zaczynają głosić, że przy zmianie kierunku
    > ruchu nie trzeba tego sygnalizować, bo w PoRD nie ma nakazu
    > sygnalizowania zamiaru zjazdu ze skrzyżowania. :D

    To prawda, tacy jak ty nie rozumieją co to jest zmiana kierunku i mimo
    jazdy prosto przez skrzyżowanie migają uparcie w prawo. Tępaki.

    > Gdzie w opisanej sytuacji, czyli jadąc prosto przez skrzyżowanie
    > wyznaczonym pasem (czyli nie zmieniając pasa, nie zmieniając kierunku
    > ruchu), miałbym sygnalizować zamiar jazdy prosto swoim pasem? Musisz
    > mieć nieźle w głowie. :D

    No właśnie! Ale to ty twierdzisz że na skrzyżowaniu o ruchu okrężnym
    zmieniasz jakieś pasy, mimo że nie zmieniasz. Strasznie skomplikowane,
    pojąć że mimo iż przecina się pasy (czy tam tory jazdy) to się ich nie
    zmienia, co?

    > Coś z tym kisielem masz, fetysz jakiś? Ciągle o tym kisielu piszesz...

    Bo jak widać powyżej, masz kisiel w głowie. Na jednym skrzyżowaniu nie
    zmieniasz pasów, mimo że najpierw prowadzą, potem znikają i nagle biegną w
    poprzek, więc je przecinasz, a na innym w podobnych warunkach już nagle
    zmieniasz i musisz migać -- bo przez ten okrąg robi ci się kisiel w mózgu i
    zaczynasz stosować tam kompletnie inne zasady.

    --
    Pozdor
    Myjk