  • Data: 2023-03-04 10:11:03
    Temat: Re: zjazd z ronda z wewnętrznego pasa (pierwszeństwo)
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04-03-2023 o 08:40, Liwiusz pisze:

    > Ta jedna zmiana, to zmiana, na którą trzeba szczególnie uważać,

    No trzeba.
    To jest jakiś problem, w sensie że lepiej nie uważać?

    > Ale po co zmieniać dla samego zmieniania? W dodatku w trudnych
    > warunkach? I nie chodzi o to, że ktoś nie umie, ale zwykle się trzeba
    > zatrzymać, poobserwować, lepiej jechać prawym. Szybciej.

    I łatwiej zablokować rondo na kilometr.....
    Mam takie koło siebie (zaraz za nią w prawo jest wjazd na dwupasmówkę) -
    tacy fanatycy jechania zewnętrznym pasem dookoła nagminnie tak robią.

    A debile zarządzający ruchem nie dają się przekonać, żeby na prawym
    pasie przed rondem wymalować nakaz skrętu w prawo....