eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[zimowo] samostart › Re: [zimowo] samostart
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!fee
    der.eternal-september.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [zimowo] samostart
    Date: Sun, 08 Jan 2017 12:37:20 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 27
    Message-ID: <o4t86j$end$1@dont-email.me>
    References: <o4r6cb$5r1$1@node2.news.atman.pl> <o4rj0m$8u5$2@sunflower.man.poznan.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 8 Jan 2017 11:35:47 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="e43164c9c56c0d0f3c78747020b27cf0";
    logging-data="15085";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/TXObY/wl/sAqiy9DY+uIx"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.7.0
    In-Reply-To: <o4rj0m$8u5$2@sunflower.man.poznan.pl>
    Cancel-Lock: sha1:Q0Uf+uZhlg3SQohLI4gwnMRBwjM=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2596832
    [ ukryj nagłówki ]

    > go w stanie sprawności technicznej.
    > Cała fizolofia :)

    to nie jest takie proste. ja mam nowy rozrusznik, nowy akumulator,
    sprawny alternator, a jak jest minus 15 to nie zapala. mechaniory kasują
    o 300 do 600 zł za kompleksowy przegląd i.... dalej nie zapala. problem
    w tym, że jak cośtam naprawią, jakiś czujniczek za 49zł, to potem....
    jest już minus 2 do końca sezonu i zapala. w następnym roku znowu
    przychodzi minus 15 i kiszka.

    pomysł dla kolegi. wiedząc co mnie spoka, kupiłem przetwornice
    podnoszącą napięcie taką raczej duża, z opisem 10 A. (cokolwiek to jest
    to duże A). wczoraj poszedłem do auta kręciło słabo nie zapaliło. żeby
    nie zajechać nowego akumulatora, podłączyłem akumulator z uspa do
    przetwornicy, wyjście przetwornicy do akumulatora samochowego. mimo że
    mały aku jest zdolny do podania 10Ameper (przez parę minut) spoko, to na
    wyjściu przetwornicy, po rozkręceniu na maksa dostałem... prawie 4
    ampery. Tak więc chinczycy przesadzają o ponad 50% w swoich danych.
    poczekałem jakieś 10-15 minut, napięcie w aucie poniosło się z 11.8 na
    13V i... zapaliłem od pierwszego zakręcenia, pozostawiając chmurę dymu.
    jasnego. chyba któryś wtrysk leje, ale żaden z 3 mechaniorów u których
    auto było, nie zrobił próby przelewowej. za to narzekali że to francuz i
    trudno się go dziagnozuje (kompem z interfejsem do skody seata i VW)
    Tak więc "samostart" w moim wykonaniu składa się z aku 12V7Ah i step-up
    convertera i krokodylków i kabli

    ToMasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: