  • 1. Data: 2011-10-02 08:14:00
    Temat: zimowki - jakie wybrac?
    Od: "jackkk" <j...@w...pl>

    Witam. Prosze o Wasze opinie na temat n/w opon. Specjalnie podaje jakby 2
    klasy opon, bo nie lubie przeplacac nie otrzymujac w zamian wiele lepszego.

    Sava ESKIMO S3 185/65 R14 86 T
    Firestone Winterhawk 2 EVO 185/65 R14 86 T

    Dunlop SP Winter Response 185/65 R14 86 T
    Goodyear Ultra Grip 8 185/65 R14 86 T
    Michelin ALPIN A3 185/65 R14 86 T

    Dzieki i pozdr. J.

  • 2. Data: 2011-10-02 11:03:30
    Temat: Re: zimowki - jakie wybrac?
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 2 Paź, 08:14, "jackkk" <j...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Sava ESKIMO S3 185/65 R14 86 T
    > Firestone Winterhawk 2 EVO 185/65 R14 86 T
    >
    > Dunlop SP Winter Response 185/65 R14 86 T

    Jakie auto i gdzie jezdzone? Kierowca?

  • 3. Data: 2011-10-02 11:48:59
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-02 08:14, jackkk pisze:
> [...]
    >
    > Sava ESKIMO S3 185/65 R14 86 T
    > Firestone Winterhawk 2 EVO 185/65 R14 86 T
    >
    > Dunlop SP Winter Response 185/65 R14 86 T

    Jak potrzebujesz opon które naprawdę będą się dobrze spisywały ale na
    śniegu a nie na asfalcie to bierz Dębicę Frigo2, na mocno zaśnieżone
    drogi sa rewelacyjne, gorzej na mokrym asfalcie.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 4. Data: 2011-10-02 12:33:49
    Od: "jackkk" <j...@w...pl>

    Jakie auto i gdzie jezdzone?
    Astra Combi, jezdzone glownie po PL, centralna, kilka razy w gory PL, CZ,
    dodatkowo jakies 1-2 razy dalsze wypady Austria, Wlochy. Wczesniej mialem
    okazje jezdzic na FRIGO, opony faktycznie jesli chodzi o cene nie do
    pobicia, trzymaly dobrze na sniegu. Troche plywaly - jak kazde nowe
    zimowki. Niestety okazalo sie, ze pewnie gdzies zle lezakowaly albo byla to
    ich wada (reklamacja nie zostala uznana), bo podczas wywazenia bylo widac
    bicie w pionie.
    Kierowca? Raczej spokojnie, bez szalenstw.

    Zanim kupilem Debice mialem UltraGrip 6. Kupilem je uzywane. Przechodzily
    2-3 sezony. Dobrze sie jezdzilo. Zdaje sie, ze porownywalnie jak na Frigo.
    Zastanawiam sie tylko czy ten bieznik UltraGrip 8 nie zuzyje sie zbyt
    szybko, guma wlasciwie nowa - nie ma zadnych opini uzytkownikow....

    Pozdr. J.

  • 5. Data: 2011-10-02 12:39:34
    Od: "jackkk" <j...@w...pl>

    No wlasnie, i tu jest pytanie. Nie miszkam co prawda w gorach ale zima moze
    przyniesc bardzo skrajne warunki. Ultra Grip wydaje mi sie takim kompromisem
    pomiedzy Frigo a Alpinem. Jakie jest Wasze zdanie na temat tej opony?

    J.

  • 6. Data: 2011-10-02 13:41:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 2 Oct 2011 08:14:00 +0200, jackkk napisał(a):
    > Witam. Prosze o Wasze opinie na temat n/w opon. Specjalnie podaje jakby 2
    > klasy opon, bo nie lubie przeplacac nie otrzymujac w zamian wiele lepszego.
    > Sava ESKIMO S3 185/65 R14 86 T

    Swego czasu mialy bardzo dobry wynik w testach ADAC w klasie "tansze
    opony". A w pozniejszym tescie ADAC wynik mierny.

    I nabralem watpliwosci co do rzetelnosci tych testow ... ale komu wierzyc
    jak nie im ?

    J.

  • 7. Data: 2011-10-02 14:31:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 2 Oct 2011 08:14:00 +0200, jackkk napisał(a):
    > Witam. Prosze o Wasze opinie na temat n/w opon. Specjalnie podaje jakby 2
    > klasy opon, bo nie lubie przeplacac nie otrzymujac w zamian wiele lepszego.

    http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/default.
    aspx
    http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/winterre
    ifen/2011_Winterreifen_Test_175_65_R14.aspx?Componen
    tId=87146&SourcePageId=31821

    Tylko nie jestem pewien czy lepsza ocena w tych testach to naprawde cos "o
    wiele lepszego".

    J.

  • 8. Data: 2011-10-02 21:14:20
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > przyniesc bardzo skrajne warunki. Ultra Grip wydaje mi sie takim
    > kompromisem pomiedzy Frigo a Alpinem. Jakie jest Wasze zdanie na temat tej

    Ja mialem UG7+, teraz zmienilem auto i kupilem Dunlopy 3D. Kupilem pod
    koniec zeszlej zimy, ale z UG7+ nie bylem zadowolony. Testy wygrywaja, a
    wystarczyla zaspa parkingowa i 5 minut wyjezdzania.
    Pzdr
    Adam

  • 9. Data: 2011-10-03 02:35:10
    Od: to <t...@x...abc>

    begin adam

    > Ja mialem UG7+, teraz zmienilem auto i kupilem Dunlopy 3D. Kupilem pod
    > koniec zeszlej zimy, ale z UG7+ nie bylem zadowolony. Testy wygrywaja, a
    > wystarczyla zaspa parkingowa i 5 minut wyjezdzania. Pzdr

    Dunlopy 3D są fajne do zapieprzania, bardzo fajnie, przewidywalnie tracą
    przyczepność w zakręcie.

  • 10. Data: 2011-10-03 19:39:48
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > begin adam

    > Dunlopy 3D są fajne do zapieprzania, bardzo fajnie, przewidywalnie tracą
    > przyczepność w zakręcie.

    a ja polecę Fulda Kristall montero 2, miałem takie w golfie i kleił się do
    śniegu, później przerzuciłem do kangura ale nie ja nim jeździłem więc nie
    wiem jak się zachowywał ale i takie mam zamiar kupić teraz

    Lukasz