  • 41. Data: 2010-12-31 02:28:59
    Temat: Re: zimowki do Ferrari ?
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Nie zgadzam się. Ja moją ekologiczną Toyotą Prius nigdy nie przekraczam
    > 30 km/h w mieście dzięki czemu,

    ...za mna jest korek jak cholera i kazdy z tych samochodow pokrywa
    ekologie gruba warstwa sadzy, CO2, CxHx;-)

    >jak dowiedli szwedzcy naukowcy, jestem
    > dwudziestokrotnie bardziej bezpieczny niż szaleniec jadący 70 km/h w
    > terenie zabudowanym, nawet w Ferrari.

    Yorge Martjos prof. na Wydziale Transportu Kolowego w Sztokcholmskiej
    Politechnice udowodnil, ze wydluzenie czasu przejazdu zwieksza
    wykladniczo prawdopodobienstwo wypadku.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 42. Data: 2010-12-31 08:28:08
    Od: szymo <s...@w...pl>

    DoQ pisze:
    > W dniu 2010-12-30 18:37, fer pisze:
    > .
    >
    > Tak tak, zła droga..
    > Swoja droga ciekawa interpretacja - jak ktoś ma drogi samochód to znaczy
    > że jest zajebistym kierowcą.

    No pewnie ! jak ktoś jeździ kaszlokiem nie jest dobrym "kierowcom" ale
    jest zajebistym kowalem :P

  • 43. Data: 2010-12-31 09:33:52
    Temat: Re: zimowki do Ferrari ? [OT] Prius ekologia - przydługawe
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Thu, 30 Dec 2010 23:44:06 +0100, megrims <m...@i...pl>
    wrote:

    > Samo wyprodukowanie takiego Prijusa kosztowało środowisko więcej
    > niż V8 jest w stanie wyprodukować spalin przez 200 000 km.
    > Całe to ścierwo z całą tą ekologią to public-relation i marketing
    > w czystej postaci i robienie ludziom wody z mózgów.
    >
    > Jak chcą, aby dbać o środowisko to niech zaczną produkować auta,
    > które nie tyle, że będą miały gwarancje 10 lat i 1.000.000 km.
    > One nie będą mogły się zepsuć. Z technicznego punktu widzenia
    > jest to możliwe.

    Przecież robili już kiedyś w zbliżonej jakości. Przestali. Nie opłacało
    się.

    [...]
    > Zachwycanie się ekologicznymi prijusami, hybrydami (Evo 11 podobno
    > ma być takim wynalazkiem) i innymi gównami przeczy zdrowemu
    > rozsądkowi, jest podyktowane jakąś dziwną modą i ma tylko nakręcać
    > światową koniunkturę.

    Oh, są też praktyczne powody. Sprytnie zrobiona hybryda będzie miała
    lepsze P/WR i większą niezawodność od odpowiednika z klasycznym ICE.
    Vide: jaguar cx75.

    No i nie zapominaj, że dla sporej grupy ten litr na setkę to istotna
    oszczędność.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 44. Data: 2010-12-31 09:38:35
    Od: megrims <m...@i...pl>

    *ciach)
    > Przecież robili już kiedyś w zbliżonej jakości. Przestali. Nie opłacało
    > się.

    no właśnie. bo o kase tu chodzi, a nie o środowisko.
> [...]
    > Vide: jaguar cx75.
    >
    > No i nie zapominaj, że dla sporej grupy ten litr na setkę to istotna

    Jak byś miał auto, które by miało 10 lat gwarancji na WSZYSTKO, to ten
    litr by Cię raczej nie interesował.

  • 45. Data: 2010-12-31 09:39:44
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Thu, 30 Dec 2010 18:33:50 +0100, Robert_J <d...@o...pl> wrote:

    > Twierdzisz że zacność szofera jest wprost proporcjonalna do wartości
    > fury?

    Obecność szofera występuje dopiero powyżej pewnej wartości fury. :-)

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 46. Data: 2010-12-31 09:40:38
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2010-12-30 19:25, DoQ pisze:

    > Ciekawe dlaczego najwięcej robią kierowcy pospolitych samochodów. Masz
    > już jakąś koncepcję?

    Jako jedyne źródło wypadków media i policja podają szybkość i nietrzeźwość.

    Więc jak ktoś nie jedzie szybko i jest trzeźwy to nabiera dziwnego
    przekonania, że jedzie niesamowicie bezpiecznie i jest nieśmiertelny.
    Uważanie na to co się dzieje dookoła staje się bardziej zbędne.

    A.

  • 47. Data: 2010-12-31 09:59:48
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *megrims* w wiadomości news:ifj1vl$3i1$1@usenet.news.interia.pl napisał(a):
> [...]
    > Całe to ścierwo z całą tą ekologią to public-relation i marketing
    > w czystej postaci i robienie ludziom wody z mózgów.

    Odezwał się morderca nienarodzonych fortepianów :-)

> [...]
    > które nie tyle, że będą miały gwarancje 10 lat i 1.000.000 km.
    > One nie będą mogły się zepsuć. Z technicznego punktu widzenia

    A z praktycznego punktu widzenia nie ma takiej opcji, ostatnia firma która
    wyprodukowała takie auto (fakt że bez gwarancji 10lat) niemal zbankrutowała,
    pomyśl sobie że nie powstała by Twoja zabaweczka jakby firma w pore nie
    obniżyła lotów... jeździłbyś koreańcem z ubiegłego stulecia :-p

> [...]
    > światową koniunkturę.
    > to tak generalnie moje zdanie bo już nie mogę z tej całej zawszonej

    Jak sie nie ma na stałe założonych różowych okularów to i ma się taki
    pogląd, z tym że akurat wprowadzanie norm emisji samo w sobie nie jest takie
    złe, szkoda że te normy idą tak bardzo w kierunku porywający autek z
    silnikami od skutera. Sama czystość spalin to jedno, naciski by auta średnio
    spalały 5l to już przykra sprawa :-(

    Pozdr

  • 48. Data: 2010-12-31 10:04:35
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Fri, 31 Dec 2010 09:38:35 +0100, megrims <m...@i...pl> wrote:

    > no właśnie. bo o kase tu chodzi, a nie o środowisko.

    Oczywiście, ktoś ma co do tego jakiekolwiek wątpliwości?

    > Jak byś miał auto, które by miało 10 lat gwarancji na WSZYSTKO, to ten
    > litr by Cię raczej nie interesował.

    Grupa, której na tym litrze zależy, raczej kupi samochód pod koniec lub
    wręcz po okresie gwarancji. Zresztą idę o zakład, że zakupy większości
    nabywców priusa dyktowane były ekonomią, nie ekologią.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 49. Data: 2010-12-31 10:32:17
    Od: Scypio <s...@p...fm>

    Dnia Thu, 30 Dec 2010 21:26:50 +0100, Rychu napisal(a):
    > Mi się od razu przypomina filmik z Gallardo... jak widać po odpaleniu
    > odpowiednich systemów da się. http://www.youtube.com/watch?v=IUaH-dw7FzI

    To lambo na napęd na cztery łapy więc się nie liczy :)

    pozdrawiam,
    --
    scypio

  • 50. Data: 2010-12-31 11:55:57
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ma być takim wynalazkiem) i innymi gównami przeczy zdrowemu
    > rozsądkowi, jest podyktowane jakąś dziwną modą i ma tylko nakręcać

    I tu dotarles do meritum tej calej "ekologii".
    Jakos ta koniunkture trzeba napedzac, w motoryzacji jest to ekologia a w
    komputerach nowe systemy i moda na sprzety przenosne. Kiedy wzrosty spadaja
    do jednocyfrowych wiekszosc przedsiebiorcow zaczyna narzekac. Ludz to takie
    zwierze ktore musi cos robic, kiedy zaczyna sie nudzic, wtedy za duzo mysli
    i zaczynaja sie klopoty :)

    --
    Picasso