  • 21. Data: 2011-10-17 18:40:38
    Temat: Re: zimowki
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 17 Oct 2011 15:19:15 +0200, w <j7ha7f$e0s$1@usenet.news.interia.pl>,
    "PaweL" <l...@i...pl> napisał(-a):

    > Na relacjach z F1 też można usłyszeć że twarde deszczowe opony pogarszają
    > czasy.

    Każda twarda opona w F1 pogarsza czas, slicki też.

  • 22. Data: 2011-10-17 20:06:38
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 17 Oct 2011 06:52:06 +0200, J.F. napisał(a):

    > I jak tam - zdazyliscie zalozyc zimowki ?
    > Bo juz mrozy, gololedz moze lezec - zima w pelni ;-)

    Jako że nie miałem czasu w weekend więc zmieniłem dzisiaj.

    Pogoda pozwoliła na umycie letnich felg bez zamarzania wody i rąk :)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 23. Data: 2011-10-17 20:40:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > I jak tam - zdazyliscie zalozyc zimowki ?

    Ja próbowalem, ale okazalo sie, ze aluski 14" które zostaly sie z
    poprzedniego, sa za male do mojego auta i musze je zamienic na 15", chocby
    stalowe.
    I szukam chetnego na zamiane.

  • 24. Data: 2011-10-17 22:23:56
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    J.F., Mon, 17 Oct 2011 06:52:06 +0200, pl.misc.samochody:

    > I jak tam - zdazyliscie zalozyc zimowki ?
    > Bo juz mrozy, gololedz moze lezec - zima w pelni ;-)

    Czterosezonowe ftw.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 25. Data: 2011-10-17 22:46:53
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam>

    > tak od razu sniegu nie napada - na tyle by byl ustaly na drodze.

    Przez noc napada. Co roku pierwszego dnia zasypuje drogi.

  • 26. Data: 2011-10-18 00:05:59
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-17 06:52, J.F. pisze:

    > I jak tam - zdazyliscie zalozyc zimowki ?
    > Bo juz mrozy, gololedz moze lezec - zima w pelni ;-)
    >
    > J.
    Dzisiaj założyłem koła na zimę.
    Przy okazji okazało się, że półroczny
    runflat letni do wymiany :(

    Bąbel wyszedł!! Na runflacie!!

  • 27. Data: 2011-10-18 12:39:16
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Chcesz zarobić?

    ;-)

    Swoją drogą odkręcić 20 śrub, przełożyc 8 kół (zjąć 4 szt. i założyć 4 szt.)
    i dokręcić znów 20 śrub, w 30 minut, niezły jesteś.
    Na jedną czynność wypada 30-40 sekund!

    -----

  • 28. Data: 2011-10-18 14:05:32
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 18 Oct 2011 10:39:16 +0000 (UTC), _ąćęłńóśźż napisał(a):

> [...]
    >
    > Swoją drogą odkręcić 20 śrub, przełożyc 8 kół (zjąć 4 szt. i założyć 4 szt.)
    > i dokręcić znów 20 śrub, w 30 minut, niezły jesteś.

    Jeszcze trzeba podnieść samochód zakładając że nie ma podnosnika tylko
    zwykły lewarek to dochodzą kolejne czynności (4 razy podnieść i opuścić ).

    AL składaj CV jako mechanik w F1, tam potrzebują takich ludzi w Polsce
    tylko się marnujesz :)

  • 29. Data: 2011-10-18 14:23:15
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-10-18 14:05, huri_khan pisze:

> [...]
    > zwykły lewarek to dochodzą kolejne czynności (4 razy podnieść i opuścić ).
    >
    > AL składaj CV jako mechanik w F1, tam potrzebują takich ludzi w Polsce

    po waszych odpowiedziach sadze, ze nigdy sami nie zmienialiscie kol,
    robicie to jak 'ciapaki', robicie sobie przerwy na lyk piwa (albo dwa) (*)

    (*) prosze sobie podkreslić właściwą odpowiedź ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 30. Data: 2011-10-18 14:35:47