    From: DJ <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: zgubny wpływ elektronik na młode pokolenie :)
    Date: Mon, 9 Feb 2009 12:54:29 +0100

    On 2009-02-08 20:03:55 +0100, "JRakoczy" <c...@z...pytanie> said:

    > Ślepej wiary, bez przyjmowania argumentów. To jest ciekawe jak można
    > być tak otwartym na wiedzę, elektronikę, a z drugiej strony ślepo
    > wierzyć w coś co dawno już zostało obalone, nigdy nie udowodnione ani
    > nawet nie uprawdopodobnione. Zawsze mnie to ciekawiło jak wykształcony
    > człowiek nagle popadał w zapaść i wykoywał te magiczne gesty,
    > przysiady, ukłony, spojrzenia w niebo po czym wracał do codziennych
    > zajęć jakby nic się nie stało ale w skrytości terroryzował rodzinę aby
    > robili to samo.

    To że jesteś agnostykiem, masz do tego prawo.
    Natomiast do obrażania uczuć rteligijnych innych już prawa nie masz, a
    nawet zdaje się jest to gdzieś w prawie zabronione.

    Jeśli terrorryzowano Cię w dzieciństwie, to jest mi przykro, ale
    powinieneś poszukać porady specjalisty, a nie wylewać frustracje na
    p.m.e.

    > Może to element podporządkowania sobie drugiego człowieka?

    A czy wiara do czegoś podporządkowuje? Mnie nie...
    Ja dostrzegam inny element podporządkowania - nasz ewrosozuj, powoli,
    acz stanowczo próbują obniżyć rangę wiary w Boga, pozbawić wartości
    rodziny, wartości życia...

    Poczytajcie / obejrzyjcie Orwella "1984". Tak wygląda świat pozbawiony
    religii, miłości, emocje ludzi są sterowane odgórnie, historia i prawda
    kształtowane przez Ministerstwo.
    W tym kierunku zmierza ewrosojuz, a religia czy wartości rodzinne są
    ogromną przeszkodą w realizacji takiej architektury społecznej. I
    dlatego pojawia się wielu krzykaczy, dla których jest to "be". I to
    jest podporządkowanie.

    > Kiedyś palono na stosie, dzisiaj pozostał mobbing.

    Czyli jednak masz frustracje związane ze swym światopoglądem. Nie
    trzeba jednak swego światopoglądu tak nagłaśniać czy narzucać innym,
    wówczas nie doświadczałbyś mobbingu. Jeśli sam jesteś inwazyjny dla
    otoczenia, otoczenie jest równie inwazyjne dla Ciebie.

    > w cywilizowanym świecie, bo u dzikich dalej się mordują :-)

    u dzikich? A u nas w jewrosojuzie to nie? Aborcja, eutanazja... też
    mordują, niech ci się nie zdaje że żyjąc w Europie jesteś
    cywilizowany...

    --
    DJ