  • Data: 2012-12-17 19:59:26
    Temat: Re: zgubienie/kradziez telefonu
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-17 15:02, Trybun pisze:

    > Na policji?? Nie wiedziałem że nasi dzielni stróże prawa i porządku
    > także się zabawiają w biuro rzeczy zagubionych...

    Tak jest. Na niektórych rzeczach (dokumenty, karty płatnicze) jest
    napisane, że znalazca powinien oddać rzecz właścicielowi bądź zanieść na
    najbliższy komisariat. I o ile z kartą nie ma to większego sensu, bo
    będzie już pewnie zastrzeżona, więc nadająca się do wyrzucenia, ale z
    innymi rzeczami ma to sens. Tylko raz: mało kto to robi. Dwa:
    zdarzają/zdarzali się policjanci, którzy przyjmują/przyjmowali taką
    zgubę, ale później żaden nic nie widział, żaden nic nie wie...
    Ja bym już wolał wydrukować kartkę z ogłoszeniem i walnąć gdzieś w
    pobliżu miejsca znalezienia plus ogłoszenie na gumtree niż oddać
    policji, do której, jako instytucji, nie mam ani zaufania, ani szacunku.
    Bo niby 'chronić i służyć', ale prościej 'suszyć i podbijać statystyki'.

    --