  • 1. Data: 2015-02-10 17:56:14
    Temat: zewnęrzne gniazda telefoniczne, lan i tv-sat
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    czy istnieją jakieś zewnętrzne odporne na środowisko gniazdka umożliwiające
    wyprowadzenie sobie z domu na zewnątrz sygnałów, jakichś tam m.cz. i tv-sat?

    co i jak ogólnie?

    chodzi o to, żeby na zewnątrz zrobić sobie gniazdko i tylko się pod nie
    podpinać?

  • 2. Data: 2015-02-10 18:14:36
    Temat: Re: zewnęrzne gniazda telefoniczne, lan i tv-sat
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:mbdd7f$79f$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    > m.cz. i tv-sat?
    >
    > co i jak ogólnie?
    >
    > chodzi o to, żeby na zewnątrz zrobić sobie gniazdko i tylko się pod nie

    Złącza RJ-45, RJ-11 i F nie są zaprojektowane jako hermetyczne. Albo
    zainstalujesz normalne gniazda w dodatkowej zewnętrznej skrzynce o IP66,
    albo zamontujesz jakieś gniazda militarne (odporne na wszystko) i dorobisz
    kable z odpowienimi końcówkami.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2015-02-10 18:29:03
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    no ale jaki mam wybór, znasz jakiś sklep z takimi hermetycznymi złączami?
    na allegro za bardzo nie widzę...

  • 4. Data: 2015-02-10 19:07:05
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 10.02.2015 18:14, yabba wrote:

> [...]
    > albo zamontujesz jakieś gniazda militarne (odporne na wszystko) i
    > dorobisz kable z odpowienimi końcówkami.

    RJ można dostać bez problemu w wykonaniu hermetycznym, przemysłowym, ale
    raczej w postaci gniazd do montażu na panel/obudowę. Trzeba by dać jakąś
    natynkową puszkę IP66 i zamontować takie gniazdo w pokrywie.
    http://tinyurl.com/k526ddr

    Jakub Rakus

  • 5. Data: 2015-02-10 19:19:39
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    aha, potrzebne mi to "na wczoraj"!

  • 6. Data: 2015-02-14 23:24:15
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam!

    W dniu 2015-02-10 o 18:29, Ministerstwo Propagandy pisze:

    > no ale jaki mam wybór, znasz jakiś sklep z takimi hermetycznymi złączami?
    > na allegro za bardzo nie widzę...

    Co do RJ45, Bulgin ma fajne gniazda IP68:
    http://www.bulgin.co.uk/Products/Buccaneer/Buccaneer
    _Ethernet.html

    Dostępne np. w Conradzie:
    http://www.conrad.pl/?websale8=conrad&pi=740943&gcli
    d=CMvi0I674sMCFSSWtAodn38AbA

    W TME też coś znajdziesz, np. Coneca:
    http://www.tme.eu/pl/details/17-10019/zlacza-rj/cone
    c/#

    Nie wiem jak reszta. Z w.cz. na pewno są złącza N...

    Jeżeli to jakieś gniazdko "na ogródku", to może wystarczy otwierana
    obudowa, wejść na stałe przez dławnice i korzystać przy otwartej
    skrzynce (założenie takie, że jak pada deszcz, to nikt nie korzysta). :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.