  • 21. Data: 2012-07-02 21:26:38
    Temat: Re: zestaw naprawczy do koła osobówki
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    news:4ff1f203$0$1313$65785112@news.neostrada.pl...

    > Na czym albo po czym trzeba jeździć, żeby tyle nałapać?
    > Ja miałem dwa kapcie w ostatnich 10 latach na kilkaset tysięcy
    > przejechane.

    Niski profil i dziury - przecięta opona (x2). Kawałek złomu na ulicy (koło
    skupu - nie posprzątali po załadunku) - duża podwójna dziura.
    Niezabepieczony/nieoznaczony pręt zbrojeniowy wbity jako podparcie szalunku
    (wąski przejazd) - rozerwana opona z boku. Głęboki śnieg i wyjazd na oponie
    bez powietrza (gapiostwo) - opona zepchnięta z felgi.

  • 22. Data: 2012-07-02 21:32:25
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-07-02 16:16, to pisze:
    > Zrobiłem na tym już
    >
    > Gratuluję!

    czego?

    > Ale po co wymieniać te opony w przyszłym roku? Z tej grupy dowiedziałem
    > się, że bardzo kreatywnym sposobem zastąpienia uszkodzonej opony jest
    > obwiązanie felgi wężem ogrodowym.

    nie interesuje mnie na czym ty jeździsz. Na start muszę wydać 2000zł na
    bieżący remont, jakieś 500zł na zimowe felgi i ok. 1400 na zimowe
    opony, drugie tyle (trochę więcej bo na lato 16" a na zimę 15" muszę
    wydać na letnie- nie kupuję jak większość tutaj Dębicy Frigo). O ile w
    zimie opony muszą być bardzo dobre, o tyle w lecie jest to najbardziej
    przewidywalny element samochodu - dobrze wiesz kiedy ci zerwie
    przyczepność (czyli jeździć ostrożnie na mokrym). Mam ten komfort że
    mogę sobie pozwolić na jazdę innym autem jak chcę jechać szybko w
    deszczu - bo na słabych oponach szybciej na mokrym jechać się nie da...
    a na suchym to i slicki pojadą.

    Lukasz

  • 23. Data: 2012-07-02 21:35:20
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Mon, 02 Jul 2012 12:29:07 +0100, huri_khan <s...@s...pl> wrote:

> [...]
    owa_ochrona/super_assistance/?gclid=CInzwbrf-rACFQpd
    3wodHCRPBA

    > A jaki maksymalny czas oczekiwania na serwisanta ?

    Otoz to! Mam assistance w cenie ubezpieczenia samochodu a zmiane kola
    (byle nie na autostradzie) i tak wolalbym zrobic sam niz czekac te 40
    minut na serwis. Z drugiej strony czesto jest tak, ze wolisz sie nie
    ubrudzic a poczekac, wiec warto miec wybor. Niedawno sasiadka wolala
    assistance pod dom, zeby jej kolo zawiozl do wulkanizatora ;)

    Pozdr
    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 24. Data: 2012-07-03 07:07:51
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "Tomek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kierunku pomyśleć?
    > Ostatnimi laty pojawiają się w ogóle koncepcje
    > niewyposażania wozu w koło zapasowe, tylko używanie tych
    > uszczelniaczy- na zasadzie chyba statystyki, że prawdopodobieństwo
    > awarii jest niższe niż hipotetyczny koszt czyszczenia
    > koła z uszczelniacza.
    > Jadąc w tą noc z 30/1 lipca widziałem na Śląsku snujące
    > się mgły (po 22) przy temp. zewnątrzej 28 oC!!
    > I 2 kierowców przy wymianie koła w takich warunkach.
    > Nawet w pełni sprawnemu człowiekowi wymiana koła w takich
    > warunkach odbiera przyjemność z całego wakacyjnego wyjazdu.

    Pompkę 12 V mam ale jeszcze jej nie używałem do ompowania samochodu. Mam
    taka za 15 zł więc podejrzewam że może być słabo. No ale jej przeznaczenie
    było do pompowania kól rowerów gdzie sprawdza się znakomicie. Ale pompka się
    przyda. Tylko jakaś lepsza. Nie wiem czy zauwazyłeś ale przy dużych mrozach
    wszystkie stacje paliw mają nieczynne kompresory

  • 25. Data: 2012-07-03 07:11:05
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    > Gratuluję!
    >
    > Ale po co wymieniać te opony w przyszłym roku? Z tej grupy dowiedziałem
    > się, że bardzo kreatywnym sposobem zastąpienia uszkodzonej opony jest
    > obwiązanie felgi wężem ogrodowym.

    Naprawdę mało się dowiedziałeś skoro ciągle powtarzasz to samo

  • 26. Data: 2012-07-03 10:51:05
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Lukasz

    > nie interesuje mnie na czym ty jeździsz.

    Ale mnie interesuje czy inne auta nie jeżdżą na oponach z kibla jak
    Twoje. Założenie, że latem każda opona jest dobra, jest debilne. Opona z
    niskim bieżnikiem faktycznie będzie dobra na suchym (a może nawet
    lepsza), ale tylko wtedy, gdy jest ogólnie sprawna, a nie dziurawa i
    wypełniona jakimś gównem, bo taka może pewnego dnia strzelić i na tym
    zakończy się Twoja jazda. Poza tym skąd wiesz, kiedy spadnie deszcz?
    Jeździsz tym autem tylko do sklepu 2 km od domu?

    --
    ignorance is bliss

  • 27. Data: 2012-07-03 12:23:27
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-07-03 10:51, to pisze:
> [...]
    > lepsza), ale tylko wtedy, gdy jest ogólnie sprawna, a nie dziurawa i
    > wypełniona jakimś gównem, bo taka może pewnego dnia strzelić i na tym

    kontroluję na bieżąco stan tych opon, biorąc pod uwagę stan aut jakie
    przychodzi mi kupować to wszystkie elementy, nie tylko opony w
    samochodach na naszych drogach (tych starszych) są tragiczne.
    A opona strzeliła mi tylko raz - była to nowa opona, przejechałem na
    niej jakieś 2 tygodnie - wada fabryczna? Nie sądzę aby przez dziurkę -
    bo przecież nie nacięcie bo tego by nie skleiło - miała by strzelić taka
    opona

    > Poza tym skąd wiesz, kiedy spadnie deszcz?
    > Jeździsz tym autem tylko do sklepu 2 km od domu?

    potrafię dostosować prędkość do aktualnie panujących warunków

    Lukasz

  • 28. Data: 2012-07-03 14:03:35
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Iksiński wrote:

    > Kawałek złomu na ulicy
    > Niezabepieczony/nieoznaczony pręt zbrojeniowy wbity jako podparcie

    Cóż, ja - jak armia amerykańska -
    poruszam się tylko drogami pierwszej kategorii ;-)

  • 29. Data: 2012-07-03 14:12:18
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > Cóż, ja - jak armia amerykańska -
    > poruszam się tylko drogami pierwszej kategorii ;-)

    Mogę tylko pozazdrościć...

  • 30. Data: 2012-07-04 22:30:52
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Lukasz

    > kontroluję na bieżąco stan tych opon

    Jak możesz kontrolować stan opon z kibla, które zaczęły puszczać
    powietrze nie wiadomo dlaczego i napchałeś do nich jakiegoś syfu, który
    normalnie służy do przejechania kilku km?

    --
    ignorance is bliss