  • Data: 2009-01-06 23:32:19
    Temat: Re: zestaw do obróbki video
    Od: "TomekM" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gk0ida$ktn$1@node1.news.atman.pl...
> [...]

    nie napisałem że jest mus!!!
    każdy pożądny program do obróbki wideo wykorzystuje procesory kart
    graficznych - a jak są dwa to chyba lepiej...
    przykłady programów???:
    Avid Liquid, Edius, Premiere, Vegas...
    nie pisałem również o renderowaniu obiektów 3d
    nie zajmuję się grami, tylko obróbką materiału wideo