    From: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: zestaw do makro na bazie Nikona d60
    Date: Thu, 16 Apr 2009 07:10:12 +0200

    >> No to wez kompakta. Serio.
    >
    > nie oswietli obiekty kompaktem.

    Przypadkiem do kompaktow Canona (seria G) nie da sie
    podlaczyc tej lampy do macro na jakims pierscieniu
    czy tulejce? To by IMO bylo najlepsze wyjscie.

    Swiatla duzo, wiec mozna najnizsze ISO stosowac,
    wieksza GO sie przyda, podobnie AF na kontrast
    i kadrowanie na LCD...

    Przerabialem kiedys doradzanie dentyscie sprzetu do foto -
    niestety kasy mial za duzo i jak to zwykle bywa lepszego
    doradce gdzies pod reka - skonczyl z lustrzanka, szklem
    macro oczywiscie oryginalem 100mm i lampa pierscieniowa.
    Niestety 99% slajdow mial nieostre bo przeroslo go wysluchac
    mojej porady jak sie aparat zalacza w preselekcje przeslony
    i ustawia przeslone - walil wszystko na maksymalnie otwartym
    obiektywie ;)

    Wracajac do sprzetu - jesli da sie to polaczyc do kupy to ja
    bym wszedl w lepszy kompakt typu Canon G10 i lampe pierscieniowa.
    Ze stajni Nicponia powinien sie podobny sprzet znalezc...