  • 1. Data: 2013-07-08 00:30:25
    Temat: Re: zestaw do grania w krowy na facebooku
    Od: "xcpy" <x...@x...xcpy>

    > Procesor najlepiej amd, grafika najlepiej ati (czy tam amd) z chłodzeniem
    > pasywnym i koniecznie
    > dvi (bywają w ogóle bez?), dysk dowolny, pamięci pewnie 4GB spokojnie

    Po cholere zewn. grafa?
    Styknie tu byle jaki zestaw na jakimkolwiek procku z integra -
    - intel czy amd, ale tu konkretnie wzialbym intela (pentium, ew. i3).

    Nie napisales najwazniejszej rzeczy - ile pln ta osoba chce przeznaczyc na
    zestaw?

  • 2. Data: 2013-07-08 08:34:50
    Temat: zestaw do grania w krowy na facebooku
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Witam. Pewna osoba używa komputera głównie do przeglądania www i grania w
    głupie gry
    na facebooku. Obecny komputer się trochę zestarzał a poza tym są problemy ze
    stabilnością. Możecie polecić jakiś fajny zestaw ? Coś co teraz będzie
    przeciętne a za
    jakieś 5 lat wystarczy jeszcze do takich ambitnych zastosowań jak wyżej
    wymienione.

    Procesor najlepiej amd, grafika najlepiej ati (czy tam amd) z chłodzeniem
    pasywnym i koniecznie
    dvi (bywają w ogóle bez?), dysk dowolny, pamięci pewnie 4GB spokojnie
    wystarczy a nawet
    zabraknie.

    Dzięki.

  • 3. Data: 2013-07-08 13:32:17
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    Dnia Mon, 8 Jul 2013 08:34:50 +0200, chochlik_drukarski napisał(a):

> [...]
    > pasywnym i koniecznie
    > dvi (bywają w ogóle bez?), dysk dowolny, pamięci pewnie 4GB spokojnie

    Pokaż konfigurację, może to wina bałaganu w systemie?
    --
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

    Filip454 = Filip dla nieuświadomionych

  • 4. Data: 2013-07-08 13:59:11
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:krdm7b$9ae$1@dont-email.me...

    > Procesor najlepiej amd,

    Jezuu. Miało być najlepiej INTEL. Właściwie wyłącznie INTEL mnie interesuje.

  • 5. Data: 2013-07-08 14:04:37
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Filip454" <f...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Pokaż konfigurację, może to wina bałaganu w systemie?

    Nie. To po prostu zabytek.

  • 6. Data: 2013-07-08 14:14:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> wrote in message
    > Użytkownik "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:krdm7b$9ae$1@dont-email.me...

    > Jezuu. Miało być najlepiej INTEL.
    > Właściwie wyłącznie INTEL mnie interesuje.

    A czemu upierasz się w tym temacie przy zestawie
    komputera do najprostszych zastosowań?

  • 7. Data: 2013-07-08 14:26:10
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-07-08 08:34, chochlik_drukarski pisze:
    > Możecie polecić jakiś fajny zestaw ?

    A możesz nie stawiać spacji przed pytajnikami?

    Wymagania niewielkie, więc wejdź sobie w jakiś sklep z przyzwoitym
    asortymentem i dobrą wyszukiwarką i sam znajdź.

    Nikt Ci tu jakiegoś sekretnego zestawu na dekadę sprawnego
    funkcjonowania nie poleci, bo taki nie istnieje. Standardy zmieniają się
    zbyt szybko.

    I na marginesie: co masz do procesorów AMD? Dawniej też byłem 'fanbojem'
    Intela, aż przypadkiem kupiłem laptop z AMD (A4-3300M 2 x 2,3 Ghz) i nie
    narzekam, choć w nowszym mam już i5.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 8. Data: 2013-07-08 15:08:50
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik "$heikh el $hah" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > A możesz nie stawiać spacji przed pytajnikami?

    Jeśli tak mi akurat wyjdzie to czemu nie. Ale pewnie wyjdzie inaczej.

> [...]
    >
    > Nikt Ci tu jakiegoś sekretnego zestawu na dekadę sprawnego funkcjonowania
    > nie poleci, bo taki nie istnieje. Standardy zmieniają się zbyt szybko.

    Nie musi być sekretny. Może być sprawdzony ale równiecześnie nie
    przestarzały.

    > I na marginesie: co masz do procesorów AMD? Dawniej też byłem 'fanbojem'
    > Intela, aż przypadkiem kupiłem laptop z AMD (A4-3300M 2 x 2,3 Ghz) i nie
    > narzekam, choć w nowszym mam już i5.

    Bo się brzydzę procesorami AMD.

  • 9. Data: 2013-07-08 21:41:25
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    http://www.purepc.pl/zestawy_komputerowe/jaki_komput
    er_kupic_zestawy_komputerowe_na_czerwiec_2013?page=0
    ,2

  • 10. Data: 2013-07-08 22:35:11
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-07-08 14:26, $heikh el $hah pisze:

    > I na marginesie: co masz do procesorów AMD? Dawniej też byłem 'fanbojem'
    > Intela, aż przypadkiem kupiłem laptop z AMD (A4-3300M 2 x 2,3 Ghz) i nie
    > narzekam, choć w nowszym mam już i5.

    To nie wiesz że przy CPU od AMD facebookowe krowy mleka nie dają i
    zaczynają chorować na encefalopatię gąbczastą, to i ludzie się nimi
    brzydzą jak widać?. Chcesz być wolny od BSE - tylko CPU od Intela ;>

    --
    /MB