    From: "yapann" <y...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: że akurat w zimie?
    Date: Sat, 4 Feb 2012 20:29:52 +0100

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
    news:1q4246hd34e88.1l662ek1pw2a1$.dlg@40tude.net...
    > Oczywiście pomijając szaleńców którzy potrafią na linie rozpędzić się do
    > jakiejś wielkiej prędkości i robią strzały ze sprzęgła.

    o to chyba nietrudno jeśli holujący i holowany nie jest asem za kółkiem ..
    jeśli holujący nie czuje kiedy może 'strzelić ze sprzęgła', to mogą chyba
    dziać się takie experymenty 'całkiem normlanie'

    Napomknę, że przeżyłam już kilka holowań oraz kilka odpalań na szurek :) -
    a raz zdażyło się, że 'nie zaskakiwało - i znajomy wyjasnił mi, że jak jest
    akumulator wyładowany do zera 'ujemenego' (tak doszczętnie czyli), to
    elektronika cośtam (nie wiem co)), - już teraz nie pamiętam jak się to
    skończyło (poza kiloma 'popisowymi' przejadzami po osiedlu). I poza tym że
    przestałam reanimować akumulatory (ale nie była to wcale zima).