    From: nb <n...@n...net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: zdjecie portretowe
    Date: Tue, 09 Jun 2009 01:28:19 +0200
    <h084r5$2n3r$1@opal.icpnet.pl>

    at Thu 04 of Jun 2009 11:41, Zibi wrote:

    > Bo Ty na rzeczowe argumenty nie odpowiadasz rzeczowo, tylko
    > zaczynasz obrażać respondenta.

    Raczej nie. Moim zdaniem jest o wiele częściej obrażany
    i to obrażanie ma charakter nagonki - najpaskudniejszej
    rzeczy jaką ludzie sobie robią,

    Co do rzeczowej/nierzeczowej argumentacji można się spierać.
    Ale naprawdę spierać, nawet jeśli trudno i masz wrażenie,
    że argumenty trafiaja w pustkę.

    > A teraz możesz już wyjść. Na dziś dosyć się napisałeś.

    Możesz odpowiedzieć, co daje Ci prawo tak pisać,
    a odmawiać innym pisania?
    Jeśli powiem. że tak postępuje kanalia, cham, ktoś nieuprzejmy
    albo w kiepskiej formię, to się mylę, przesadzam czy tylko
    nie wiem, że jesteś właścicielem usenetu?

    --
    nb