  • Data: 2009-06-04 14:21:19
    Temat: Re: zdjecie portretowe
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    j...@u...at pisze:
    > jesli sie czepiasz kropek , tzn , ze nie masz nic do powiedzenia
    > istotnego.
    >
    > Zreszta badania dowodza ze bledy tzw literowki nie maja zadnego
    > znaczenia dla czytajacych .
    > tresc zostaje prawidlowo rozpoznana. Czyta sie tzw blokami - na
    > podstawie rozpoznanego jakiegos bloku liter mozg przywoluje z pamieci
    > prawidlowe slowo.

    Błędy literowe i interpunkcyjne mają wielkie znaczenie dla szybkości
    pisania, a przede wszystkim wyrabiają opinię o piszącym. Człowiek, który
    przekręca wyrazy, używa raz wielkich, raz małych liter na początku
    zdania, a wreszcie nie potrafi cytować, wycinać nagłówków i podpisać się
    jest po prostu, mówiąc językiem popularnym, jełopem nadającym się do
    nieskomplikowanej pracy fizycznej. A już z pewnością nie jest, jak
    niejednokrotnie tu słyszeliśmy, pracownikiem naukowym.
    No ale cóż można oczekiwać po kimś, kto od lat konsekwentnie obraża tu
    wszystkich bez wyjątku sprawiając, że wiele ludzi po prostu odeszło z
    niesmakiem...

    Tak marginesie, nie wstawiamy spacji przed znakiem interpunkcyjnym, ale
    założę się o cokolwiek, że moja uwaga zostanie jak zwykle zignorowana...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl