  • Data: 2009-04-03 12:57:52
    Temat: Re: zdjecie (ponoc) autorstwa CIA
    Od: Ra-Deck <n...@t...latwo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dnia 3-04-09 10:57 Kokos był(a) uprzejmy(a) napisać:

    3ef14483ee899496648c2b4b06233c

    > ja znalazłem zamachowca!! też go widzicie?

    Kilka rzędów za pierwszymi skrzypcami - człowiek o dwóch twarzach
    Jako dwulicowy - podejrzany z definicji ;-D

    R.

    --
    ---- Skype/AIM/iChat: radekpa3 ------------------------
    Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,