  • 41. Data: 2010-04-13 13:25:20
    Temat: Re: tragedia tragedią ale WAWEL to GRUBA przedsada
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "TheGuru" napisał

    > a jak radzisz sobie ze sobą ?

    Radzę sobie, dziękuję.
    Czy grzecznie poproszony byłbyś skłonny zakończyć na tym ?

    Uprzejmie proszę.

    adam

  • 42. Data: 2010-04-13 14:25:55
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Radzę sobie, dziękuję.
    > Czy grzecznie poproszony byłbyś skłonny zakończyć na tym ?
    >
    > Uprzejmie proszę.

    Odniosłem się tylko do tego co napisałeś, że każdy ma swój sposób a mój ma
    być taki jak mi mówisz.

    Proszę bardzo
    EOT

  • 43. Data: 2010-04-13 14:43:27
    Temat: Re: zdjęcie pary prezydenckiej
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    Anonymouse pisze:
    > Nie, to C5D takie efekty robi.

    Chyba nie bardzo. Popatrz niżej, między ramieniem a naszyjnikiem...

    --
    PSYLO

  • 44. Data: 2010-04-13 14:57:50
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Anonymouse" <j...@g...pl> napisał:

    >To wymień proszę, ten negatywny bilans w kilku, kilkunastu
    >punktach ....
    >bo zawsze takie gadanie się kończy na ogólnych stwierdzeniach, rodem z
    >TVN.

    Nie zrobię tego z jednej, podstawowej przyczyny - uważam, ze czas żałoby
    narodowej nie jest właściwym momentem na wytykanie błędów tym, którzy
    tragicznie zginęli.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 45. Data: 2010-04-13 20:09:37
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    On Mon, 12 Apr 2010 09:25:25 +0200, "quent" <x...@x...com> wrote:

    >Witam!
    >Szukam zdjęcie pary prezydenckiej w większej rozdzielczości do ekspozycji
    >żałobnej w firmie.

    A czy pamiętasz o tym, że Polska chowa dwóch prezydentów?

    Paweł

  • 46. Data: 2010-04-13 20:15:50
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Paweł Pawłowicz pisze:

    > A czy pamiętasz o tym, że Polska chowa dwóch prezydentów?

    Ale jeden jest lepszy.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 47. Data: 2010-04-13 21:00:36
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał:

    > Ale jeden jest lepszy.
    >[...]

    I niektórym się wydaje, że równy Marszałkowi...

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 48. Data: 2010-04-13 21:16:43
    Od: "quent" <quent75 maupa gmail kropa kom>

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc[kropka]pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:doj9s5t3n16mmgbfb6up2usub4d4438pgp@4ax.
    com...
    > A czy pamiętasz o tym, że Polska chowa dwóch prezydentów?

    NTG
    Polska chowa także kilkadziesiąt innych ofiar tej katastrofy... nie widzę
    jednak związku z moim pierwotnym pytaniem, które było postawione bardzo
    konkretnie, poza tym tak jak napisałem - NTG!

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 49. Data: 2010-04-13 21:58:00
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marek Wyszomirski pisze:

    > I niektórym się wydaje, że równy Marszałkowi...

    No widzisz... a miało być poważnie i godnie, nie minęły trzy dni, a
    zrobiło się jak zwykle :(

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /być bohaterem czy być bohaterem Kieślowskiego - oto jest pytanie/

  • 50. Data: 2010-04-13 23:54:57
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał

    > No widzisz... a miało być poważnie i godnie, nie minęły trzy dni, a
    > zrobiło się jak zwykle :(

    Nie "zrobiło się jak zwykle" tylko zrobiliście jak zwykle.
    Skromność jest w tym przypadku całkowicie zbędna.

    adam