  • 11. Data: 2011-06-23 18:22:11
    Temat: Re: zdjęcia z datownikiem?
    Od: "andy" <a...@c...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:12j5spgokppr7$.v6kq0a32ytzg.dlg@40tude.net...

    > Są przeglądarki które takie informacje wyświetlają w czasie oglądania.

    To ciekawe, które to przegładarki?

    > Nie widzę problemu.

    > Do exifu jest wstawiana data zawsze. Do zdjęcia - jak włączysz taką
    > funkcję.

    Dzięki

  • 12. Data: 2011-06-23 20:10:27
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 23 Jun 2011 20:22:11 +0200, andy napisał(a):

    > Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    > wiadomości news:12j5spgokppr7$.v6kq0a32ytzg.dlg@40tude.net...

    > To ciekawe, które to przegładarki?

    Choćby i Picassa pracująca w trybie okienkowym. Poza tym, o ile pamiętam,
    FastStone Image Viewer.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 13. Data: 2011-06-24 16:46:58
    Od: "andy" <a...@c...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:11n57g745j98r$.8xuv474sowgz.dlg@40tude.net...

    > Choćby i Picassa pracująca w trybie okienkowym. Poza tym, o ile pamiętam,
    > FastStone Image Viewer.

    Przyjrzałem się tym programom i nie widzę takich opcji, ale może źle szukam.
    Dodawanie daty do zdjęcia jest możliwe w darmowych IrfanView oraz XnView,
    trzeba trochę czasu aby wygląd daty był taki jaki chcemy.
    Lepszy jest Gena PhotoStamper (25$) prosty w obsłudze i co ważne można
    cofnąć datownik tak aby go nie było.
    Problem datowania zdjęć mam rozwiązany, teraz łatwiej będzie dobrać telefon
    z aparatem.
    Poproszę o radę ale już nowym wątku