  • 201. Data: 2009-09-21 06:52:40
    Temat: Re: zdjecia obraczek
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-21 08:25:04 +0200, "Kokos" <k...@k...com> said:

    > czemu nie podparta praktyką? skad wiesz czy i jakie zdjecia robie?

    Nie wiem, ale widziałem tylko jak krytykujesz.

    > jutro wrzuce ci moją próbe.

    Z prawdziwą chęcią zobaczę.

    de Fresz

  • 202. Data: 2009-09-21 07:48:32
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Kosztow innych, poza pradem i niewyspaniem nie mialem.
    > Troche zalezalo mi na zlapaniu tego zlecenia. Zawsze chcialem sie pobawic w
    > takie fotki a teraz mam przynajmniej pare fotek do portfolio dla
    > ewentualnego przyszlego klienta, od ktorego mozna probowac wziac ciut
    > wiecej - kto wie...
    >
    > --
    > Pozdr.

    i slusznie i popieram caloksztalt

    od wielu lat zadnych zlecen nie robie
    ale z doswiadczenia wiem ze najciekawsze sa te w ktorych wymagana jest
    inwencja i odkrywczosc - dochodzenie samodzielne do rozwiazan
    technicznych ,ideowych

    Jesli cos jest opanowane i robimy to niemal mechanicznie zaczyna byc
    katoroga - na sama mysl o przystpieniu do pracy robi sie slabo .

  • 203. Data: 2009-09-22 06:51:05
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > Z prawdziwą chęcią zobaczę.

    http://img19.imageshack.us/img19/2498/obraczka.jpg
    bez namiotu, jedna nędzna lampa

  • 204. Data: 2009-09-22 09:26:25
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Kokos" napisał

    > http://img19.imageshack.us/img19/2498/obraczka.jpg
    > bez namiotu, jedna nędzna lampa

    I jedno nędzne zdjęcie.

    adam

  • 205. Data: 2009-09-22 09:53:17
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał
    w wiadomości news:4ab89841$1@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "Kokos" napisał

    > I jedno nędzne zdjęcie.
    nie miałem zrobić takiego zdjecia jak do folderu tylko z dobrymi odbiciami:)
    czytaj ze zrozumieniem trolku;)

  • 206. Data: 2009-09-22 11:23:31
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Kokos" napisał

    > nie miałem zrobić takiego zdjecia jak do folderu tylko z dobrymi
    > odbiciami:) czytaj ze zrozumieniem trolku;)

    Wogóle nic nie musiałeś robić, a tak wyszła kupa z "dobrymi" odbiciami,
    niedoświetlone cienie.
    Chciałeś się pochwalić, że masz aparat, lampę czy złoto ? ; )

    adam

  • 207. Data: 2009-09-22 12:15:20
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-09-22 08:51:05 +0200, "Kokos" <k...@k...com> said:

    > http://img19.imageshack.us/img19/2498/obraczka.jpg
    > bez namiotu, jedna nędzna lampa

    No w miarę ładnie, ale obrączki zazwyczaj występują parami... Tak poza
    tym ostre cienie (same) nie wyglądają za specjalnie, cień na tle też za
    mocny - ta czerń razi. No i to centralne ujęcie wygląda słabo, brak
    ciekawego przycięcia powiedzmy że Ci daruję. Czyli w skali szkolnej -
    trója z dużym minusem.
    I jakie masz teraz rady dla wątkotwórcy, którymi chciałbyś się podzielić?

    de Fresz

  • 208. Data: 2009-09-22 12:35:22
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    de Fresz pisze:

> [...]
    > trója z dużym minusem.
    > I jakie masz teraz rady dla wątkotwórcy, którymi chciałbyś się podzielić?

    Sklonować, lekko przeskalować, umieścić obok jako drugą :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 209. Data: 2009-09-22 13:59:03
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał
    w wiadomości news:4ab8b3b3$1@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "Kokos" napisał

    > Wogóle nic nie musiałeś robić, a tak wyszła kupa z "dobrymi" odbiciami,
    > niedoświetlone cienie.
    > Chciałeś się pochwalić, że masz aparat, lampę czy złoto ? ; )
    to zrób tak samo za pomocą jednej lampy:) najważniejsze były dla mnie odbcia
    a nie cień który jest w dodatku niewielki

  • 210. Data: 2009-09-22 14:03:16
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > trója z dużym minusem.
    > I jakie masz teraz rady dla wątkotwórcy, którymi chciałbyś się podzielić?

    druga się daje obok w PSie:) inaczej by sie odbijały na wzajem od siebie
    widzisz, dlatego napisałem ze jedną lampą tłumacząc niejako cienie...
    natomiast wystarczyłoby całosć postawić na matowej pleksi i walnać światłem
    od spodu, nie byłoby cieni i po problemie.
    centralne ujęcie... a jakie niby ma być ujęcie "packshotu"?:) miałem ją
    postawić w lewym dolnym mocnym punkcie?;)