  • 11. Data: 2009-09-16 12:52:20
    Temat: Re: zdjecia obraczek
    Od: "dziadek69" <a...@u...tlen.pl>

    news:4ab0d058$1@news.home.net.pl...

    > Ja juz swoje zjadlem na czym innym jakby co...

    na czym ?

  • 12. Data: 2009-09-16 12:53:16
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > na czym ?

    inna dziedzina

  • 13. Data: 2009-09-16 14:21:38
    Od: pwz <d...@d...pl>

    quent pisze:

    > No i wlasnie podejrzewam, ze sa na to sposoby... jakies takie "myki"
    > stosowane przez ludzi, ktorzy na tym zeby zjedli ;-)

    Ten "myk" nazywa się filtr polaryzacyjny.
    pwz

  • 14. Data: 2009-09-16 15:51:00
    Temat: Re: Re: zdjecia obraczek
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    On Wed, 16 Sep 2009 16:21:38 +0200, pwz <d...@d...pl>
    wrote:

    >Ten "myk" nazywa się filtr polaryzacyjny.
    >pwz

    Kulą w płot! Światło odbite od metalu nie jest spolaryzowane, filtr
    polaryzacyjny nic tu nie da. Natomiast czarny karton z dziurą na
    obiektyw owszem.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 15. Data: 2009-09-16 16:08:40
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "pwz" <d...@d...pl> napisał:

    > Ten "myk" nazywa się filtr polaryzacyjny.
    > [...]

    Do obrączek??? To z czego one są robione? Bo... odbić w metalu filtr
    polaryzacyjny nie usunie:-(.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 16. Data: 2009-09-16 16:09:17
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Do obrączek??? To z czego one są robione? Bo... odbić w metalu filtr
    > polaryzacyjny nie usunie:-(.

    niektorym sie wydaje ze polar jest lekarstwem na wszelki
    bol tego swiata i na politykow tez :)

    Roger

  • 17. Data: 2009-09-16 16:32:17
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-16 13:46:59 +0200, "quent" <x...@x...com> said:

    > No i wlasnie podejrzewam, ze sa na to sposoby... jakies takie "myki"
    > stosowane przez ludzi, ktorzy na tym zeby zjedli ;-)
    >
    > Ja juz swoje zjadlem na czym innym jakby co...

    Może trza dać zarobić komuś, kto się zna? ;-)
    I dyskretnie wprosić się na sesję, pociągnąć za język...

    de Fresz

  • 18. Data: 2009-09-16 16:45:49
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > za mało światła.
    >
    > Jak gadam głupoty to niech mnie ktoś wyprostuje.
    >
    > adam

    mnie sie wydaje , ze gadasz do rzeczy , ale na obraczkach sie nie znam
    gdyz zaraz zgubilem.

  • 19. Data: 2009-09-16 17:12:21
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "XX YY" napisał
> [...]
    >
    > adam

    mnie sie wydaje , ze gadasz do rzeczy , ale na obraczkach sie nie znam
    ======================

    Trzeba było nie kupować to byś nie zgubił ; )
    Ja z żoną nie kupowaliśmy to i nie bylo problemów : ))))

    adam

  • 20. Data: 2009-09-16 17:58:42
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    > Natomiast czarny karton z dziurą na