  • Data: 2009-09-17 12:22:46
    Temat: Re: zdjecia obraczek
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Sep., 14:18, XX YY <f...@g...com> wrote:

    > ja sie na obraczkach nie znam o czym wspominalem juz
    > ale na podstawie tego co widze  to nie widze tu  jakis nieprzejemnych
    > reflexow :-)
    > uwazam calosc raczej za udana.
    > tak sie w wstawiam w polozenie ogladajacego katalog
    > -mysle ze jakis refleksik od czasu do czasu dodalby blasku ( tzn
    > sklonil do wyboru), np zdj nr jeden z tym refleksikiem na kamieniu od
    > razu sugeruje , ze to musi byc brylant , a w kazdym razie wyglada jak
    > brylant.
    > - porownalbym wersje z wieksza GO. NIe wiem czy zdjecia z wieksza GO
> [...]

    ach teraz przyszlo mi do glowy

    to oczywiste - jesli chcesz poprawic kolor , wrazenie dynamiki ,
    przejscia tonalne to koniecznie sprobowalbym HDR ze statywu .
    KOniecznie .
    Robie od czasu do czasu zdjecia saksofonow roznych , tez blyszczace ,
    czasami matowe- jest duza roznica na korzysc HDR.

    Tak - koniecznie sproboj , dostaniesz skokowy przyrost jakosci.

    XXX