  • Data: 2011-07-07 20:59:48
    Temat: Re: zdjecia, geo tag i google
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/07/2011 22:34, Pan Peresada wrote:

    > Nie za czesto? W sekunde przejdziesz ile, nie wiem, metr? To
    > sie przeciez zawiera w granicy bledu pomiaru.

    Metr na sekundę to 3,6 km/h; to na rowerze jednak pędzę ciut szybciej,
    zazwyczaj 15-25 km/h, tzn. 4-7 m/s, rekord 70 km/h. Ale jak mówię, zapis
    co sekunda jest mi potrzebny, kiedy rysuję na podstawię śladów drogi do UMP.

    > IrfanView takie rzeczy potrafi? Nie wiedzialem :)

    Nie wiem, tylko gdzieś zasłyszałem, że podobno tak. Nie wiem, czy trzeba
    wgrać jakąś wtyczkę. Ja używam czegoś innego, jak napisałem poprzednio.

    Ludek