  • Data: 2013-04-05 05:01:05
    Temat: Re: zdjecia
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "zbigniewpl" <z...@o...pl> wrote:
    > Skorzystalem z uslug /zdjecia/ www.foto-art82.pl
    > profesjonalisci, polecam
    > f...@i...pl

    Miałem ochotę zadać kilka pytań technicznych dot. jakości owego
    "profesjonalizmu", ale po zobaczeniu strony jakoś dziwnie mi przeszło... :)
    Nie pogadasz... :))

    BTW: Sugerowałbym, żebyś poprawił ten adres: "art82" nasuwa myśl,
    że nie miałeś nigdy profesjonalnego sprzętu analogowego w rękach.
    Jak dziwnie by to nie brzmiało, to jednak niedobrze... No i oczywiście
    darmowy adres na Interii też nie sugeruje, że stać Cię na coś więcej,
    niż nieudana próba wirusowego marketingu zrobiona na "odwal się",
    tak jak i cała witryna...

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]