    From: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: zawyzony poziom elektrolitu w akumulatorze
    Date: Thu, 3 Sep 2009 08:59:47 +0200

    Kuba (aka cita) wydusił z siebie te słowy:

    > Grzybol wydusił z siebie te słowy:

    > ale ja przecież sie z Tobą zgadzam...

    tzn w tej kwestii .. a nie w tej, ze ilość elektrolitu rośnie po naładowaniu
    ... bo to bzdura.

    Wzrosnie chwilowo, kiedy zagotujesz wode, ew. po prostu ze względu na
    rozszerzalność temeraturową .. ale po ostygnięciu będzie jak bylo (a
    dokladnie moze być mniej, jesli woda odparuje)

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI