-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: Excite <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: zawracanie (długi)
Date: Tue, 31 Aug 2010 13:50:05 +0200
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 36
Message-ID: <i5iq9d$j2v$1@news.net.icm.edu.pl>
References: <i5d86q$rbm$1@news.onet.pl> <i5d95k$f5d$1@node2.news.atman.pl>
<1j8v3cyt2rb4r$.1i9dwbqhuvyjs.dlg@40tude.net>
<i5dspn$pl8$1@node1.news.atman.pl> <i5e13f$ruc$1@news.net.icm.edu.pl>
<i5e539$r72$1@node1.news.atman.pl> <i5ek6s$roq$1@news.net.icm.edu.pl>
<i5ffc2$418$1@node1.news.atman.pl> <i5fl47$cmf$1@news.net.icm.edu.pl>
<i5fv7j$13n$1@node2.news.atman.pl> <i5gcm5$9t1$1@news.onet.pl>
<1...@l...institute.com> <i5ghh7$m4n$1@news.onet.pl>
<1...@l...institute.com> <4c7ca79c$1@news.home.net.pl>
<1b41lp3ubp97z$.dlg@lepper.institute.com>
<i5ikt3$8u6$3@news.net.icm.edu.pl>
<vejgip4d1f49$.dlg@lepper.institute.com>
<i5imsf$d7q$1@news.net.icm.edu.pl>
<1xfuo26ys8r5g$.dlg@lepper.institute.com>
<i5io5q$duo$1@news.net.icm.edu.pl>
<2rfuhf4j4zvk$.dlg@lepper.institute.com>
NNTP-Posting-Host: chello089079022123.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1283255405 19551 89.79.22.123 (31 Aug 2010 11:50:05 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 31 Aug 2010 11:50:05 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.1.11) Gecko/20100713
Thunderbird/3.0.6
In-Reply-To: <2rfuhf4j4zvk$.dlg@lepper.institute.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2307730
[ ukryj nagłówki ]W dniu 31.08.2010 13:22, Waldek Godel pisze:
> Nie, ona w przypadku fotki z google maps conajwyżej była wiele miesięcy
> wcześniej. W połączeniu z brakiem znaków pionowych ta zawrotka jest
> dwukierunkowa. Być może teraz jest inaczej.
Od zawsze jest ona jednokierunkowa. P-3 to jedno, na zdjęciu jest troche
starta ale nie na tyle aby jej nie widzieć. Jest tam również zakaz
wjazdu jak by ktoś P-3 nie zauważył. Bo normalne jest że na zawrotkach
przy P-3 daje się dodatkowo B-2 od strony dla której kierunku nie ma
wjazdu. Widzisz częściowo startą P-3 ? To oznacza że jest tam B-2 i nie
ma co o startych liniach dyskutować.
> Gdybyś jakimś cudem miał rację, łączka wyglądałaby tak:
> http://maps.google.pl/maps?f=q&source=s_q&hl=pl&geoc
ode=&
q=&sll=50.059363,19.964176&sspn=0.000305,0.000683&ie
=UTF8&>ll=50.06043,19.96951&spn=0.00061,0.001367&t=h
&z=20
> - ta jest ledwie kilkaset metrów dalej.
Wiesz znam te przełączki i skrzyżowania na pamięć. Na jednokierunkowych
wcale nie musi być jeden pas ruchu tak jak na tej którą wskazałeś. Mogą
być 2 pasy i więcej. Na tej przełączce wcześniej były dwa pasy ale
pojawiał się problem przy jej końcu gdzie kierowcy błędnie wjeżdżali z
obu pasów na skrajnie lewy.Kolizji było za dużo i pojawił się projekt
rezygnacji z jednego pasa ruchu przez obszar wyłączony z ruchu co
umożliwiało nadal zawracanie przez długie pojazdy ciężarowe.
> Ewentualnie tak:
>
http://maps.google.pl/maps?f=q&source=s_q&hl=pl&geoc
ode=&>q=&sll=50.059363,19.964176&sspn=0.000305,0.000
683&ie=UTF8&ll=50.061557,19.980993&spn=0.000305,0.00
0683&t=h&z=21
Nie ma żadnych przeciwwskazań aby jednokierunkowość nawrotki ustalić
tylko przy pomocy znaków pionowych i poziomych jak to ma miejsce na
omawianej nawrotce przy Grzegórzeckim. To co przedstawiasz to miejsca
dodatkowo ukształtowane przez obszary wyłączone z ruchu i inne
oznakowania dodatkowe które jednak nie są niezbędne aby nawrotka była
jednokierunkowa. Może mieć kształt zakrąglony ( ( a może prosty I I co
nie zmienia faktu że jest jednokierunkowa.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.09.10 20:48 Adam Płaszczyca
- 02.09.10 07:50 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=