  • 1. Data: 2024-06-12 06:34:07
    Temat: zasilanie fleksy z samochodu
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    fleksa niestety na 20v samochód na 14v
    Czy pójdzie na wprost? Powinno pójść.

    krótie prace uciąć śrube zapieczoną.

    --
    Piter

    nie chciało się nosić teczki
    teraz się nosi woreczki

  • 2. Data: 2024-06-12 09:11:52
    Temat: Re: zasilanie fleksy z samochodu
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.06.2024 o 06:34, PiteR pisze:
    > fleksa niestety na 20v samochód na 14v
    > Czy pójdzie na wprost? Powinno pójść.
    >
    > krótie prace uciąć śrube zapieczoną.

    To ta gumówka nie ma swojego akumulatora? Podłącz samochodowe 2 w szereg :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2024-06-12 14:23:52
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > fleksa niestety na 20v samochód na 14v
    > Czy pójdzie na wprost? Powinno pójść.
    >
    > krótie prace uciąć śrube zapieczoną.

    Pytanie ile mocy i obrotów będzie miała ta fleksa przy tym napięciu. Ale
    spróbować można, zepsuć raczej nie zepsujesz.

    --
    -Skąd wiadomo, że Ziemia jest okrągła?
    -Jak to skąd!? Wystarczy popatrzeć na globus.

  • 4. Data: 2024-06-13 01:08:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:506abb17-dc2f-4bbd-9821-7206da65464b@hootervil
    le.invalid>
    user Arnold Ziffel pisze tak:

    > Pytanie ile mocy i obrotów będzie miała ta fleksa przy tym
    > napięciu. Ale spróbować można, zepsuć raczej nie zepsujesz.

    no pewnie będzie słaba

    --
    Piter

    https://www.veracrypt.fr https://vivaldi.com
    https://www.irfanview.com https://handbrake.fr
    https://www.faststone.org https://www.xnview.com

  • 5. Data: 2024-06-13 02:35:24
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > no pewnie będzie słaba

    No pewnie tak :) Pytanie czy na tyle, żeby nie móc rozciąć śruby, czy
    jednak przetniesz.

    Ja ciąłem bieżnię łożyska w skuterze miniszlifierką zasilaną z
    przetwornicy 12 na 230 V (tylko ona ma ze 100 W, a nie tyle ile przeciętny
    flex). Namęczyłem się, ale wyciąłem.

    Potem jeszcze lutowałem tak samo zasilaną transformatorówką. Buczała od
    prostokąta z tej przetwornicy ("modyfikowany sinus", który ma z sinusem
    tyle wspólnego, ile krzesło z krzesłem elektrycznym), ale dała radę.

    --
    Jego zona zajmowala się zmienianiem poscieli:
    - Moja zona Eulalia (autentyk!), niejednokrotnie dziewica, nie bedzie

  • 6. Data: 2024-06-13 16:07:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Jun 2024 00:35:24 -0000 (UTC), Arnold Ziffel wrote:

> [...]
    > prostokąta z tej przetwornicy ("modyfikowany sinus", który ma z sinusem
    > tyle wspólnego, ile krzesło z krzesłem elektrycznym), ale dała radę.

    Ciekawe co bardziej cierpiało - lutownica czy przetwornica :-)

    Przetwornica ciężka? Ja sama ma transformator na 50Hz, to jej
    trafolutownica nie powinna przeszkadzać ... czy zwarte trafo
    to jednak cos innego?

    Oscylogramm napięcia wyjsciowego z trafa zasilanego z takiego UPS jest
    ciekawy :-)

    J.

  • 7. Data: 2024-06-13 20:42:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v4bho8$1gtq5$1@news.icm.edu.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

    > To ta gumówka nie ma swojego akumulatora?

    ukradziony

    wystawiona goła maszyna za 80zł

  • 8. Data: 2024-06-13 20:43:17
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:921b8569-dd55-441c-aa28-965ba89db531@hootervil
> [...]

    > przetwornicy 12 na 230 V (tylko ona ma ze 100 W, a nie tyle ile
    > przeciętny flex). Namęczyłem się, ale wyciąłem.

    jakies propozycje przetwornic?

    mam UPS APC400

  • 9. Data: 2024-06-13 21:47:53
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ciekawe co bardziej cierpiało - lutownica czy przetwornica :-)

    Ja, gdy obkurczałem nią potem termokurczki :D

    Generalnie i lutownica i przetwornica przeżyły tę operację.

    > Przetwornica ciężka? Ja sama ma transformator na 50Hz, to jej
    > trafolutownica nie powinna przeszkadzać ... czy zwarte trafo
    > to jednak cos innego?

    Nie ma trafo na 50 Hz. Mówię że "modyfikowany sinus" :) Tam są na wyjściu
    tranzystory w mostku. Pewnie przed nimi jest przetwornica, która podnosi
    napięcie przy wysokiej częstotliwości, i ono jest potem prostowane, zanim
    trafi na mostek.

    > Oscylogramm napięcia wyjsciowego z trafa zasilanego z takiego UPS jest
    > ciekawy :-)

    Nie widziałem. Jak wygląda?

    --
    Wpada zajączek do lisiej nory i pyta:
    - Jest ojciec?

  • 10. Data: 2024-06-13 21:49:09
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > jakies propozycje przetwornic?
    >
    > mam UPS APC400

    Jakaś tania hex-cośtam. Albo wspomniany UPS :)

    --
    Uciekają zające przez Bug do Polski. Jeden z naszych zajęcy łapie
    uciekiniera i pyta o powód. Tamten odpowiada: