    From: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: zasilacz z regulowanymi obrotami
    Date: Thu, 30 Aug 2012 02:53:09 +0200

    Quoted:
    maX (a...@i...pl)
    in news:k1jb9e$d5o$1@atena.e-wro.net

    > Zasilacze "temperature controlled" były juz wieki temu.

    No ja właśnie wieki temu kupiłem Chiefteka co miał zmniejszać obroty a
    kręcił cały czas na maksa. Teraz też czytam że nawet "be quiet" wbrew
    specyfikacjom nie zwalnia. Dlatego chętnie bym się dowiedział, które
    _naprawdę_ zwalniają obroty, i czy są takie poniżej 200zł.

    > To chyba zależy czy masz S1 czy S3?

    Aha! Czyli zależy to od płyty głównej. A czy S3 to teraz już norma, czy
    trzeba sprawdzać dla każdej płyty osobno?

    > Jeśli ma kabelek do podłączenia do PWR_FAN na płycie głównej.

    Rozumiem. A kabelek pewnie musi mieć trzy żyły, bo ja miałem taki z
    dwoma, i nie raportował. A teraz mam zasilacz zupełnie bez tego kabla i
    oczywiście wiatrak w zasilaczu się kręci. To po co mój Chieftec miał ten
    dwużyłowy kabel?...

    Pozdrawiam,
    MSz