    From: "tg" <a...@b...cpl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: zasilacz komputerowy
    Date: Fri, 9 Oct 2009 22:46:52 +0100

    "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message news:hanor1.6kc.0@poczta.onet.pl...
    > Nie. Jej uszkodzenie było spowodowane uszkodzeniem
    > w innym miejscu układu. Wymiana tej diody nic nie da.

    no i oto chodzilo, tylko to mi sie rzucilo w oczy bo
    wyraznie przegrzane, nic innego nie wytropie raczej

    > Zasilacze tanie są dzisiaj - kup sobie nowy, z nowymi
    > kondensatorami. Komputera nie ryzykuj naprawiając
    > zasilacz i niszcząc niepoprawnymi napięciami płytę główną.

    e, mial byc raczej jako bardzo zapasowy do jakiegos ew.
    skladania, testowania, takich tam dupereli, zawsze to lepiej
    miec pod reka jakis zapas niz nie miec

    do mojego 'glownego' kompa w zyciu bym czegos naprawianego
    przez siebie samego nie wlozyl :)