  • Data: 2009-10-09 22:25:34
    Temat: Re: zasilacz komputerowy
    Od: "tg" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message news:hanpu8.2pc.0@poczta.onet.pl...

    > Zasilacz do testowania musi być na 100% dobry.
    > Jaki jest sens "testować" podejrzane komponenty
    > zasilaczem który sam jest podejrzany bo naprawiany? :-)

    chodzi tylko o sam poczatek - startuje/nie startuje
    juz mi sie zdazylo uwalic zasilacz na plycie ktora miala
    cos nie teges w sekcji zasilania procesora - z plyty
    i zasilacza poszedl dym, a takiego naprawianego mniej szkoda

    jezeli chodzi o faktyczne testowanie czy dziala i jest
    stabilnie to poza testowanym sprzetem wszystko oczywiscie
    musi byc pewne na 100% bo inaczej sensu to nie ma

    spokojnie, komputerami bawie sie juz druga dekade, tylko
    jakos elektronik ze mnie kiepski ;)