  • Data: 2011-02-10 21:58:16
    Temat: Re: żarówki postojowe W5W ktoś je testował ?
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@S...COM> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-10 20:29, Maciek pisze:
    > znowu coś się zawiesi. Zmotoryzowani koledzy twierdzą, że to ważne. Ten

    To znaczy, że ty nie masz samochodu i coś tam sobie wymyślasz, tak? Bo
    ja mam trochę doświadczenia i ci powiem, że każdy normalny mechanik
    samochodowy wyciąga i wkłada akumulator nie przejmując się zasranym
    komputerem.

    Jeśli komputer się nie resetuje po podłączeniu zasilania, to znaczy, że
    ma układ resetu zje**ny, co akurat zdarza się we francuskich autach.
    Stąd ten taniec deszczu - kilkakrotne podłączanie i odłączanie, żeby
    wymusić reset skokiem napięcia.