  • Data: 2011-06-17 00:56:40
    Temat: Re: zarowki h4 mocniejsze od standardowych
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie pamiętam już czy się złuszczyły czy zmatowiały, ale efekt był
    > koszmarny. Lampy poszły do wymiany - na szczęście to Felka, więc nowe
    > tanie były jak barszcz.

    Bo cała ta dodatkowa moc, w przypadku seryjnej instalacji elektrycznej
    reflektorów idzie w podczerwień.
    Topi wszystko dookoła, a nie oświetla nic lepiej.

    Ćwiczyłem w rajdówce - dopiero wymiana całego zasilania reflektorów, od
    akumulatora, przez przekaźnik, po kostki reflektorów dała sensowny
    efekt, ale wtedy lepiej założyć po prostu dodatkowe reflektory niż
    kombinować z mocniejszymi żarówkami w oryginalnych.