  • Data: 2011-06-17 01:14:14
    Temat: Re: zarowki h4 mocniejsze od standardowych
    Od: "marek" <k...@o...bn> szukaj wiadomości tego autora

    > odbłyśniki nie zmatowiały?
    >
    > Moim zdaniem wypiaskowane szkło, choć nie iwem co to za auto, ale to
    > standard po nastu latach uzytkowania.

    nic nie zmatowialo. lampy sa jak nowe. oczywiscie rozumiem ze wiekszosc
    tutaj piszacych nigdy nie widzialo takiej drogi po ktorych sie poruszam. ja
    za pierwszym razem tez bylem w szoku :)
    drogi wygladaja tak, ze po horyzont widac jezdnie(w dzien), zadnego zakretu
    i wniesien, po bokach nic, rowniez po horyzont. no i zwyczajnie dlugie
    swiatla sa za krotkie aby bezpiecznie tamtedy jezdzic 100km/h. tzn ja sie
    dziwnie czuje i chcialbym widziec dalej. zwlaszcza ze czasem zdarzy sie ze
    na drodze siedzi sobie dosyc duze zwierze, czasami martwe. zdarzaja sie tez
    dziury spore. niestety jest tak ze jedziesz np 100-200km i droga zajebista,
    a nagle pojawia sie gleboka dziura. czlowiek przyzwyczajony do dobrej drogi
    jedzie szybciej niz gdyby dziury byly czesciej i po prostu jest mniej
    uwazny.. w dodatku nie ma przeciwskazan aby uzyc dodatkowej mocy swiatel
    poniewaz natezenie ruchu w tamtym rejonie nocą jest 1 samochod/noc lub
    zadnego w najlepszym wypadku.
    oto probka takiej drogi (tu akurat bez asfaltu)
    http://img585.imageshack.us/img585/7650/img18421.jpg

    ostatecznie temat mocniejszych zarowek poszucilem i bede sie sklanial ku
    zamontowaniu kilku reflektorow dalekosieznych. ale podobna historia bo widze
    ze produkuja h3 130watowe :D
    Wesem produkuje takie reflektory i chwali sie ze mozna wsadzic 100w. ciekawe
    czy wsadzenie 130w cos popsuje ?