    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: żarówki Tungsram opinie
    Date: Fri, 03 Oct 2014 22:26:47 +0200

    W dniu 03.10.2014 17:22, Y pisze:
    > Czy ktoś z Was używa żarówek H4 Tungsram Megalight Ultra 120%

    miałem ci jak Xsare kombi. lampy jak świeczki. żarówki - jakie tylko
    można sobie zażyczyć. jak ktokolwiek cokolwiek polecał na grupie -
    kupowałem. Było co kupować, bo im lepsza żarówka, tym szybciej się
    przepalała. No name ze stacji benzynowej świeciły najdłużej. Po stłuczce
    wymieniono mi jedną z lamp, to drugą kupiłem nową, bo juz słabość
    świecenia zwalałem na stare odbłyśniki i matowe klosze. świeciło marnie,
    niezależnie od podejmowanych kroków.
    Teraz mam xsarę piscasso z nieco tylko inaczej wyglądającymi lampami. w
    nich są żarówki no name ze stacji benzynowej. świecą jak w dzień. Nie
    żeby jakoś specjalnie dupe urywało, ale widzę wszystko, niemam na co
    narzekać, żadnych innych żarówek nie kupię.

    Biorąc pod uwagę powyższa historię, trudno będzie uznać jakąkolwiek
    opinię za miarodajną. Chyba że ktoś może zamontować na chwilę dwie różne
    żarówki i sprawdzić w parkingu podziemnym...

    ToMasz