  • Data: 2009-09-03 11:41:47
    Temat: Re: zarowki
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    Jakieś 5 lat temu kupiłem jakieś osramy i philipsy po 30zł. Oraz tańsze po
    12zł.
    Te tańsze wywaliłem bo nie szło wytrztymać. Te droższe nadal świecą.
    Ale...
    Rok temu kupiłem dwie szt osramów chybha 18 albo 20W takie spiralne jakby
    grzałka do gotowania. Gwarancja 9tys h.
    Kosztowały coś pod 30zeta szt.
    Światło o wiele lepsze niż tych starych osramów i philipsów.
    U córki w pokoju założyłem dodatkowo papierowy biały klosz w kształcie kuli,
    to muszę powiedzieć ze jestem pod wrażeniem.
    Zarąbiście jasno i naprawdę przyjemne światło.
    Druga taka świeci goła bez klosza u syna wraz z szyną halogenową 4x20W bo
    tak chciał. Muszę powiedzieć że efekt jest gorszy niż z papierową kulą.

    Marek