  • Data: 2009-09-03 11:23:47
    Temat: Re: zarowki
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h7m59u$p2o$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > wszystko ładnie, tylko nietędy droga, bo akurat energia zużywana na
    > oświetlenie jest zaledwie ułamkiem energii zużywanej przez człowieka, więc
    > nawej jesli by te oszczędnosci były (a nie będą, bo to są energooszczędne
    > tylko z nazwyO) to elektrownie nawet by nie zauważyły spadku zużycia
    > energii:O)

    Taka sytuacja zaszła także w moim przypadku.
    Chodzi mianowicie o podwyżkę cen wody.
    W uzasadnieniu napisali "z uwagi na ogólnie malejące zużycie wody, co
    stwarza ryzyko nieopłacalności utrzymywania sieci wodociągów ze zbyt małych
    wpływów"
    Rok temu w uzasadnieniu czytałem "z uwagi na spore straty na sieci"
    Dziurawe rury, ktoś kradnie wodę... a co mnie to kurna obchodzi.
    Co by nie było zawsze klient za to zapłaci.
    MPK podniosło ceny biletów z powodu plagi jeżdżących na gapę.
    Klient musi zapłacić. Nie ma wyjścia.

    Marek