  • 11. Data: 2017-04-01 12:22:41
    Temat: Re: zarowka LED buczy
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-04-01 o 02:42, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ultima Prime, czy Power Pack? Czym wsparty? Bo mój 9.0a, ale goły (nie

    Stary TC PowerPack oparty na TC 8.51a.
    Na pierwszy rzut oka nie widzę obcej (dodatkowej) wtyczki podpiętej pod
    *.djvu

    > chcę niczym go dozbrajać bez potrzeby - a takiej nie mam), pokazuje
    > tylko znaczki-krzaczki, ale enterem uruchamia irfana, który wszystko
    > widzi (dodatkowe pluginy ze strony I.V.).

    U mnie (po F3 na *.djvu) zgłasza się po prostu Lister, w menu Opcje
    włączone Obraz/Multimedia.
    Czyli chyba nie korzysta z dodatkowej wtyczki.

    > A... już wiem, irfana trzeba podpiąć pod F3... ale jest wtedy problem z
    > brakiem wygładzania krawędzi przy przewymiarowaniu (bardzo zły
    > rezultat), lepiej enterem i zdefiniować to (resize) w opcjach, wtedy
    > wygląda to znacznie lepiej. Hmmm... a nie zawsze bym wolał, by mi TC
    > wołał irfana do każdego obrazka... Chociaż łatwo to rozpiąć, daję sobie
    > radę ręcznie.

    Resize u mnie działa prawidłowo. Wszystko szybko i płynnie.
    Teraz nie bardzo mam czas na testowanie Irfana.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 12. Data: 2017-04-01 15:57:43
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Stary TC PowerPack oparty na TC 8.51a.

    A spróbuj EXE-ca z najnowszej wersji podmienić? Warto, ma parę ciekawych
    opcji.

    > Na pierwszy rzut oka nie widzę obcej (dodatkowej) wtyczki podpiętej pod
    > *.djvu

    Bo ona zapewnie nie pod TC, tylko pod przeglądarkę skojarzoną z TC, jak u
    siebie skojarzyłem z Irfanem, ktory na wtyczusię do DJVU, to od razu mi się
    w Listerze otworzyło, choć jedynie wskazałem TC, gdzie leży EXEk Irfana,
    jest to w opcjach. Sam TC, umie otworzyć listerem BMP (to było
    najwcześniej), ale i JPG, oraz chyba jeszcze kilka firmatów bitmapowych. A
    formaty wektorowe wystarczy skojarzyć z Irfanem, bądź z inną przeglądarką,
    którę TC umie wywołać i już, bardzo wygodne, przy przeglądaniu dużych
    archiwów, gdy na dysku mało miejsca na rozpakowanie.

    > U mnie (po F3 na *.djvu) zgłasza się po prostu Lister, w menu Opcje
    > włączone Obraz/Multimedia.
    > Czyli chyba nie korzysta z dodatkowej wtyczki.

    Z dodatkowej nie musi, zobacz, co masz podpięte pod wewnętrzną
    przeglądarkę - Konfiguracja, Ustawienia, Operacje-Edycja/widok; wewnętrzna
    przeglądarka (F3), przycisk skonfiguruj wewn. przegrądarkę, na dole obszar
    "Wyświetlanie multimediów", środkowa opcja Użyj Irfanview/XnView... i pasek
    do wpisania ścieżki, na nim będzie, co jest wywoływane po F3, Ghisler (A on
    przecież sam pisze ten program) zrobił znakomitą sprawę, że to wsadził do
    TC, jeszcze za WC :) Wtyczusię wczyta podpięta przeglądarka i wyświetli.

    > Resize u mnie działa prawidłowo. Wszystko szybko i płynnie.
    > Teraz nie bardzo mam czas na testowanie Irfana.

    Spoko, najważniejsze, że działa. Jakby co, nie bierz wersji ze
    spolszczeniem - jest (a przynajmniej był) w niej błąd, to jeden z
    nielicznych programów, gdzie rozmyślnie pozostałem przy wersji angielskiej,
    z tego właśnie powodu.
    Co do wtyczek TC - on też ma swoje wtyczki do różnych zawartości, bardzo
    możliwe, że z TCPP dostałeś właśnie paczuszkę tychże, już podłączonych,
    tylko używać.

    PS Szkoda, że RamCopy już nie działa - zawiesza TC.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.