  • 11. Data: 2010-12-21 12:26:27
    Temat: Re: zarobki elektryka
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Witam
    >
    > To nastepna dziure w zebie zalata Ci moj kolega ktory robi gladzie na
    > scianach ? Dac Ci numer ? :))))))))))
    >

    > Pozdrawiam
    > Xiant

    Możesz dac na wszelki wypadek. Wiesz skad znam ceny? Po 40 latach obluzowala mi
    sie plomba. Od razu jak zauwazylem poszedlem do dentysty. Nie jakiegos
    specjalnego czy polecanego. Tylko takiego co mialem najblizej. A sie naopowiadal
    ze ta plomba co mialem jest do dupy ( 40 lat byla dobra) i ze on mi teraz super
    hiper wstawi. I wstawil. Po dwoch tygodniach jak w nocy obszedlem wszystkie
    sciany i sufity i zezarlem wszystko co przeciwbolowe bylo w domu pojechalem na
    nocny dyzur do dentysty. Zrobili zdjecie i stwierdzili ze dawno nie widzieli tak
    spier.... zeba. I ze najrozsadniej bedzie go wyrwac bo leczenie moze byc dlugie,
    bolesne i malo skuteczne. Ze to nie byla jedynka tylko siodemka to sie
    zgodzilem. Te dwie stowki to nie byly wszystkie koszty jakie ponioslem. Matke
    przez 15 lat na rejonie leczyli na cos innego niz byla chora. Wyleczyla sie
    dopiero wtedy jak sasiadka jej powiedziala ze ktos mial takie same objawy i na
    tarczyce go leczyli a nie na serce. Wydebila na rejonie skierowanie na badania i
    bingo. Po miesiacu dolegliwosci ustapily. Zamiast garsci tabletek bierze teraz
    jedna. Jak by to przelozyc na samochody to by bylo mniej wiecej tak jak bys w
    lesie zahaczyl i galaz i by sie gdzies przy wydechu uczepila. Jedziesz a cos
    szoruje. Jedziesz do mechanika a on ci tarcze, klocki, lozyska we wszystkich
    kolach, wentylator nagrzewnicy i podsufitke zmienil. A jak szorowalo tak
    szoruje. I dopiero kioskarz przy kupnie gazety by ci powiedzial zebys sobie tego
    kija spod auta wyciagnal bo pewno szoruje jak jedziesz.

  • 12. Data: 2010-12-21 14:33:35
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To był piekarz/rolnik, a nie "prawdziwy" elektryk

    Jeśli to był rolnik to ma mniejsze koszty ZUS-u i może oferować niższe ceny.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 13. Data: 2010-12-21 14:44:37
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-12-21 14:33, yabba pisze:
    > Jeśli to był rolnik to ma mniejsze koszty ZUS-u i może oferować niższe
    > ceny.

    Nie opowiadaj. Nie zdarzyło mi się jeszcze żeby kiedykolwiek elektryk
    czy inny fachman za wykonaną pracę wystawił chociaż rachunek. Cała kasa
    idzie do kieszeni a biznes w 99% jest na ryczałcie.

  • 14. Data: 2010-12-21 20:13:49
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 21.12.2010 04:44, kogutek pisze:
    > Z tym że prawie kazdy elektryk potrafi sie wyleczyc ze sraczki albo kaca a
    > niewielu lekarzy potrafi wymienic zarowke w lampce oswietlenia kabiny.

    [ciach]

    Jak sprobojesz podejsc do egzaminu na medycyne a potem skonczysz studia
    i troche popracujesz w zawodzie to pogadamy o nakladach w stosunku do
    zarobku lekarza a elektryka, o pracyzji w wykonywanych czynnosciach i
    odpowiedzialnosci.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 15. Data: 2010-12-21 22:37:00
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > troche popracujesz w zawodzie to pogadamy o nakladach w stosunku do
    > zarobku lekarza a elektryka, o pracyzji w wykonywanych czynnosciach i

    Myślę, że obecny elektryk samochodowy, żeby być dobrym w swoim fachu, musi
    zainwestować znacznie wiecej oraz zdobyć znacznie więcej wiedzy jak byle
    lekarz, który zajmuje się wypisywaniem leków od 40 lat.
    Jak widać kolego masz bardzo małe rozeznanie w tych tematach.

  • 16. Data: 2010-12-21 22:55:56
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-12-21 12:26, kogutek pisze:
    > [...]
    Widzisz jaki frajer z Ciebie? Trzeba było zostać stomatologiem. Miałbyś
    kasę za nic, łatwą i czysta robotę. :-)
    A tak... musisz tyrać ciężko na każdy kieliszek chleba. :-]

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 17. Data: 2010-12-21 22:58:10
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-12-21 22:37, Plumpi pisze:
    > Myślę, [...]
    Na pewno? ;-)
    > że obecny elektryk samochodowy, żeby być dobrym w swoim fachu,
    > musi zainwestować znacznie wiecej oraz zdobyć znacznie więcej wiedzy jak
    > byle lekarz,
    Na pewno?
    > Jak widać kolego masz bardzo małe rozeznanie w tych tematach.
    Ty zapewne masz? Zwłaszcza jeśli chodzi o medycynę? Bo ja nie. Ale ja
    nie jestem lekarzem. :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 18. Data: 2010-12-21 23:06:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 21 Dec 2010 22:37:00 +0100 osobnik zwany Plumpi
    wystukał:

    > Myślę, że obecny elektryk samochodowy, żeby być dobrym w swoim fachu,
    > musi zainwestować znacznie wiecej oraz zdobyć znacznie więcej wiedzy jak
    > byle lekarz, który zajmuje się wypisywaniem leków od 40 lat.

    wydaje Ci się.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 19. Data: 2010-12-22 00:00:15
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]

    > i troche popracujesz w zawodzie to pogadamy o nakladach w stosunku do

    > zarobku lekarza a elektryka, o pracyzji w wykonywanych czynnosciach i

    Wiem ze egzaminy sa trudne i bardzo duzo materialu do nauczenia w trakcie
    studiow. Tanie te studia tez nie sa. Tak jak w kazdej grupie zawodowej sa tam
    bardzo nieliczni wybitni specjalisci. Ale pokaz precyzje jaka wykazuje sie
    lekarz rejonowy. Albo odpowiedzialnosc lekarzy w szpitalach. Pierwszym i
    najazniejszym papierem jaki dostajesz do podpisania jest druk w ktorym cala
    odpowiedzialnosc bierzesz na siebie. Pomylki lekarskie dotycza jednej gora dwoch
    osob. Na dodatek sa praktycznie nie do udowodnienia. Koledzy o to sie postaraja.
    Wieksza odpowiedzialnosc za ludzkie zycie ma mechanik po zawodowce robiacy
    przeglad i naprawe hamulcow w autobusie komunikacji miejskiej albo maszynista
    prowadzacy pociag pasazerski. Ich pomylki kosztuja zycie wielu ludzi jednoczesnie.

  • 20. Data: 2010-12-22 07:44:15
    Od: Xiant <x...@p...nospam.onet.pl>

> [...]
    > szoruje. I dopiero kioskarz przy kupnie gazety by ci powiedzial zebys sobie tego
    > kija spod auta wyciagnal bo pewno szoruje jak jedziesz.

    No troche racji masz dlatego moim zdaniem i lekarz i mechanik ma byc
    sprawdzony i tego sie trzymam. Stomatolog to moj kolega z osiedla, do
    innego juz nie pojde :) Mechanikow tez sobie metota prob i bledow
    znalazlem takich ktorzy nie wezma wiele i nie spierdola (za duzo) przy
    okazji :) I tyle.

    Pozdrawiam swiatecznie :)
    Xiant