    From: RadekNet <r...@r...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zarobki elektryka
    Date: Wed, 29 Dec 2010 21:09:52 +0100

    W dniu 27.12.2010 10:19, Piotr Jurczak pisze:

    > Radek patrzy na lekarzy tylko przez osobę swojej żony, więc jego ocena
    > jest wyidealizowana i pozbawiona jakiejkolwiek możliwości dyskusji.

    Nie, staram sie byc obietywny w kwestii trudnosci wyksztalcenia. A
    ludzie wszedzie sa tacy sami jesli chodzi o morlanosc.

    > Ciekawe tylko dlaczego siedzi teraz w idealnej iralndii, a do Polski
    > chce wrócić by za darmo jego kobieta zrobiła specjalizację, a później
    > znowu siup na wyspę. Czy my wszyscy musimy robić zrzutę na edukację tej
    > Pani, a ona się tylko wypnie i powie nam: żegnajcie frajerzy, wrócę jak
    > będę znowu potrzebowała czegoś darmowego. Oczywiście znowu usłyszymy o
    > tym jak tam jest rewelacyjnie, a tutaj mamy bagno.

    O czym Ty mowisz? Jak za darmo? Za darmo zrobila studia, a potem w sumie
    troche przypadkowo, acz z zadowoleniem wyjechala. Robienie specjalizacji
    to zwykla praca z cala masa nauki, dopiero po ktorej bedzie zbierac
    profity. Wiec nie martw sie - nie stracisz na tym. Wrecz zyskasz, bo do
    szpitala trafi ktos o innym spojzeniu na sposob pracy, z szerszym
    doswiadczeniem.

    > Żeby było na temat. Byłem u elektryka, zarobił dwie stówy, samochód
    > działa, dostałem gwarancję na wykonaną usługę, byłem też u lekarza 120
    > zł wizyta, 50 zł lekarstwa, efekt marny, następna wizyta kosztuje też
    > tyle samo, bez gwarancji skuteczności, czekanie w poczekalni aż szanowna
    > pani doktor skończy rozmowę z ph, lub rozmowa telefoniczna z ph w czasie
    > badania (to bardzo ważny telefon, muszę go odebrać) i pokorne słowa że
    > wyjazd się udał i bardzo to a bardzo się podobało.

    Ta kwestie juz Ci wyjasnili...organizm to nie urzadzenie techniczne,
    nikt Ci gwarancji nie da.

    > Pozdrawiam i życzę jak najmniej wizyt u lekarza

    Ja rowniez. Wlasnie jedna z kolezanek z roku mojej kobiety buja sie po
    polskich szpitalach, wiec - badzmy zdrowi.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com