    From: "m...@l...ca" <m...@l...ca>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: zapowiada się wojna o zwalniane zasoby ?
    Date: Thu, 22 Nov 2007 00:47:21 +0100

    Jan Strybyszewski wrote:

    > A tak powaznie odbior naziemny jest prostszy i nie wymaga bezposredniej
    > widzialnosci.

    Buahahahhhahahahahahaha!!!!!
    Sorki ale nie mogłem się postrzymać. Pojedź na prowincję > 60km od Warszawy,
    stań przy rzece na ziemi i spróbuj coś odebrać.

    > Jak sobie wyobrazasz 200 anten satelitarnych na takim bloku
    > ?

    Jedna czasza 120cm + konwerter quad + multiswitch. I tuner w każdym
    mieszkaniu.

    > A to niby czemu ? Zolte ludziki ogladaja sobie w czasie dojazdu do
    > pracy. DVB-H sie przyjmie o ile operatorzy nie zarzna to cenami.

    Wątpię. Oglądać TV na ekranie wielkości pudełka zapałek - fuj.

    > Bo do poczatkow XXIw nie bylo sensownych odbiornikow mobilnych TV.
    > Wiec za wczesnie trabic ze mobilna Tv sie nie przyjmie.
    > Swoja droga np ogladanie meczy live na stadionie + mobilny TV dalby
    > ciekawe doznania

    Tak. Bym mógł widziec co tracą te żółte ludziki akapit wyżej.

    --
    m...@l...ca is spammer
    medicalsource(at)live(dot)ca is spammer