  • Data: 2007-11-26 13:06:47
    Temat: Re: zapowiada się wojna o zwalniane zasoby ?
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    m...@l...ca pisze:

    > Buahahahhhahahahahahaha!!!!!
    > Sorki ale nie mogłem się postrzymać. Pojedź na prowincję > 60km od Warszawy,
    > stań przy rzece na ziemi i spróbuj coś odebrać.

    Wejdz do studni ze swoim zestawem satelitarnem i napisz jak dziala.
    60 km od Warszawy dziala na siatkowej antenie bez problemu.

    > Wątpię. Oglądać TV na ekranie wielkości pudełka zapałek - fuj.

    Dwoch pudelek zapalek. DVB-H bedzie popularny chcesz sie zalozyc ?

    > Tak. Bym mógł widziec co tracą te żółte ludziki akapit wyżej.

    Nie masz pojecia widac ale sa tacy co sie wgapiaja w te dwa pudelka
    zapalem czy 5-6 calowe LCDki z luboscia i jakos nie narzekaja.

    Nie kazdy siedzi na rencie w domu i pierdzi w stolek.