  • Data: 2010-01-08 11:10:40
    Temat: Re: zapis pliku txt do xml
    Od: d...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Wstaw zawartość do sekcji <![CDATA[..]]>.

    > Na razie nie powiedziałeś absolutnie nic o tym co chcesz zrobić. Nie
    > wiemy w jakim formacie są dane wejściowe ani wyjściowe. Sądzisz że
    > bardzo będziemy w stanie pomóc?

    Dzięki za odpowiedź, ale nie wiem gdzie to wstawić.
    To może konkretny przykład. W pliku tekstowym mam coś takiego:

    <?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
    <item xmlns="http://www.supermemo.net/2006/smux">
    <lesson-title>word 2 </lesson-title>
    <chapter-title>Words 1-200 </chapter-title>
    <question><span style="color: #0000FF; font-weight: bold; font-size: 14pt">
    font-size: 12pt"> zastanawiać się </span></sentence><translation> to cause
    someone to feel confused and slightly worried because they cannot understand
    something, or to think hard about something in order to understand it
    </translation></text>
    1. Management are still puzzling about/over how the accident could have
    happened. <br /> 2. He was puzzled by the reactions to his remark. <br />
    </modified><template-id>1</template-id><question-aud
    io>true</question-audio></item>

    Teraz muszę to zapisać do pliku z rozszerzeniem xml (całą zawartość txt),
    najlepiej automatycznie. Nie mogę CTRL-C i CTRL-V bo dużo czasu to zajmuje -
    dlatego poszukuję automatu. Jedyny problem jaki napotykam, to złe kodowanie
    znaków przy zmianie rozszerzenia z txt na xml.