  • Data: 2012-07-26 00:04:36
    Temat: Re: zapis magnetyczny - taka ciekawostka
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > W tych latach takie urządzenie mogło być wyprodukowany tylko dla jednego
    > celu i dla wiadomych służb.
    > Nie było to urządzenie powszechnego użytku.

    Mam przeczucie graniczące z pewnością, że to tylko i wyłącznie dyktafon
    z którego sekretarka prezesa mogła sobie przepisywać dyktowane listy i
    pisma, który z racji kiepskiej jakości nagrania nadawał się wyłącznie do
    zapisu głosu w paśmie telefonicznym i przez to nie zawojował rynku.
    Zaletą była chyba tylko prosta obsługa i możliwość błyskawicznego
    przeskakiwania do dowolnego punktu nagrania widocznym suwakiem co jest
    wygodne przy przepisywaniu ze słuchu szczególnie przy nienadzwyczajnej
    jakości nagrania.