  • Data: 2011-07-04 10:11:31
    Temat: Re: zapinanie kasku
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-04 11:35, de Fresz pisze:

    > Tych schodów, co to muszą spełniać parę norm budowlanych, choćby tylko
    > właściciel domu miał po nich chodzić? To dopiero jest ograniczanie
    > wolności jednostki!

    No jest. A co gorsza takie schody zabijaja!
    Należy ja tak zmodyfikowac zeby nie dalo sie spasc ze schodow, np
    stopnie nie wyzsze niz 5cm i nie wezsze niz 2m. Jesli uratuje to choc
    jedno zycie to warto!

    > To raczej Ty bierz się do roboty i zbieraj 100k podpisów w sprawie
    > inicjatywy ustawodawczej zniesienia obowiązku jazdy w kasku, któren to
    > tak bardzo Cię uwiera.

    Nie biore udzialu w akcjach beznadziejnych, glupcow jest wiecej,
    przeglosuja wszystko co polityk uzasadni 'choc jednym zyciem' :)

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania