-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: zapieczone pierścieniu olejowe - jak je rozruszać
Date: Tue, 15 Nov 2016 20:00:50 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 20
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <o0fb2u$h3f$1@mx1.internetia.pl>
<1...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 79.173.35.225
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1479240050 23663 79.173.35.225 (15 Nov 2016 20:00:50
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Nov 2016 20:00:50 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2592687
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...
> Obstawiam ze silnik sszedl. Wysokie cisnienie sprezania bierze sie z
> uszczelnienia olejem a nie tlokami i pierscieniami majacymi prawidlowe
> luzy. Ale moge sie nie znac bo w zyciu tylko kilkaset remontow
> kapitalnych silnikow zrobilem. Znaja sie Janusze mechaniki pojazdowej
> ze specjalnoscia remont silnika poprzez tygodniowe lanie nafty na
> tloki.
Miałem ostatnio taka sytuacje - kupione auto brało około 1,5l oleju na
1000.
Rozbiórka, nowe pierscienie, czyszczenie z nagaru, planowanie głowicy,
składanie - całosc niecałe 2000.
Silnik jak nowy.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Każdy człowiek ma jakiegoś fioła, ale zdaje się, że największym
jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis
Następne wpisy z tego wątku
- 15.11.16 21:07 Zenek Kapelinder
- 15.11.16 21:33 Nix
- 15.11.16 21:38 Nix
- 15.11.16 22:41 Zenek Kapelinder
- 15.11.16 22:47 Nix
- 15.11.16 22:52 Nix
- 15.11.16 23:05 Zenek Kapelinder
- 15.11.16 23:35 Zenek Kapelinder
- 16.11.16 08:32 abn140
- 16.11.16 09:44 t-1
- 16.11.16 09:51 Nix
- 16.11.16 12:12 Tomasz Gorbaczuk
- 16.11.16 14:07 AA
- 16.11.16 17:59 Lewis
- 16.11.16 18:26 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
Najnowsze wątki
- 2025-01-02 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-02 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-02 Blenda/ramka do kominka na zamówienie
- 2025-01-02 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2025-01-02 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-02 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-02 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2025-01-02 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-01-02 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-02 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-02 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-02 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-01 Już nie płoną
- 2025-01-01 Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- 2025-01-01 Co tam u Was