  • Data: 2016-11-16 14:07:20
    Temat: Re: zapieczone pier?cieniu olejowe - jak je rozrusza?
    Od: AA <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 15 listopada 2016 21:33:05 UTC+1 użytkownik Nix napisał:

    > Auto świeżo kupione niestety... to Ford akurat.
    > No i nie wiem na jakim oleju chodziło, bo auto z germanii i
    > kontrolki-karteczki olejowej brak. Książka przeglądów jest, ale tam nic
    > nie ma
    > na temat marki i rodzaju oleju.

    Z mojego doświadczenia z pewnym oplem - Twoje pierścienie mogą być nie tylko
    zapieczone, ale i przegrzane.

    Różni Janusze mechaniki też mi mówili przed remontem, że są zapieczone, a po zdjęciu
    głowicy i wyjęciu tłoków okazało się, że pierścionki można dowolnie wyginać, np. w
    piękną literę S, albo niemalże zawiązać na supełek.

    Spróbuj tak z nowym zrobić...

    pozdr
    AA