-
X-Received: by 10.157.44.172 with SMTP id p41mr2370108otb.6.1479301649038; Wed, 16
Nov 2016 05:07:29 -0800 (PST)
X-Received: by 10.157.44.172 with SMTP id p41mr2370108otb.6.1479301649038; Wed, 16
Nov 2016 05:07:29 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!n6no112125
qtd.0!news-out.google.com!x12ni612ita.0!nntp.google.com!o1no170731ito.0!postnew
s.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 16 Nov 2016 05:07:20 -0800 (PST)
In-Reply-To: <o0fre0$9r7$1@mx1.internetia.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=151.193.120.17;
posting-account=x86jFAoAAADi1bnuRu44JP1B4RcQdrfC
NNTP-Posting-Host: 151.193.120.17
References: <o0fb2u$h3f$1@mx1.internetia.pl> <o0fm78$53j$1@dont-email.me>
<o0fre0$9r7$1@mx1.internetia.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <b...@g...com>
Subject: Re: zapieczone pier?cieniu olejowe - jak je rozrusza?
From: AA <c...@g...com>
Injection-Date: Wed, 16 Nov 2016 13:07:29 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2592757
[ ukryj nagłówki ]W dniu wtorek, 15 listopada 2016 21:33:05 UTC+1 użytkownik Nix napisał:
> Auto świeżo kupione niestety... to Ford akurat.
> No i nie wiem na jakim oleju chodziło, bo auto z germanii i
> kontrolki-karteczki olejowej brak. Książka przeglądów jest, ale tam nic
> nie ma
> na temat marki i rodzaju oleju.
Z mojego doświadczenia z pewnym oplem - Twoje pierścienie mogą być nie tylko
zapieczone, ale i przegrzane.
Różni Janusze mechaniki też mi mówili przed remontem, że są zapieczone, a po zdjęciu
głowicy i wyjęciu tłoków okazało się, że pierścionki można dowolnie wyginać, np. w
piękną literę S, albo niemalże zawiązać na supełek.
Spróbuj tak z nowym zrobić...
pozdr
AA
Następne wpisy z tego wątku
- 16.11.16 17:59 Lewis
- 16.11.16 18:26 Zenek Kapelinder
- 16.11.16 18:26 Zenek Kapelinder
- 16.11.16 19:29 J.F.
- 16.11.16 19:43 Lewis
- 16.11.16 21:27 Zenek Kapelinder
- 17.11.16 04:12 Zenek Kapelinder
- 17.11.16 07:58 Lewis
- 17.11.16 13:15 Zenek Kapelinder
- 17.11.16 14:08 Lewis
- 17.11.16 14:26 J.F.
- 17.11.16 14:29 Zenek Kapelinder
- 17.11.16 14:31 Liwiusz
- 17.11.16 14:47 Zenek Kapelinder
- 17.11.16 15:16 Liwiusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 Ideologia Geniuszy-Mocarzy dostępna na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 ciekawy układ magnetofonu
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi